Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 642 ggr
Miica
8/22/12, 6:53 AM

God morgon 20120822

Ännu en morgon är här!
Själv jobbar man en timme till innan de blir hem o sova lite.
Ska tillbaka hit och jobba ikväll igen.. Eller ja, börjar i eftermiddag.

Så hästarna slipper se mig idag iaf, skönt för dem o vila ifrån den där tjatiga lite kanske :P

Hoppas ni alla få en toppendag!


Annons:
Qalaspuff
8/22/12, 7:23 AM
#1

Godmorgon i landet!

Soligt än så länge, och hela tio grader varmt.Sara dumpad vid bussen och nu frukost, sedan mer hagjobb efter att jag vattnat i växthuset och matat smådjuren.

Hästarna lär få vila i form idag med, Sara ska till Älvsbyn efter skolan, men jag kanske hinner göra klar hagen iaf.

Butiken annars idag

Tittut
8/22/12, 8:24 AM
#2

Morrn!
En lite kvav och varm morgon, nästan som lite åska i luften.

Ska sätta igång att baka matbröd innan pappersjobbet börjar, skänt att ha det gjort på morgonen.

Annars är det ridning på em som gäller. Elin backade på ridningen, så det blev tömkörning med linor och svängel för Tea, men det gick bra det också.

Ha en fin onsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
8/22/12, 10:55 AM
#3

God Middag…..

Här var rena rama vällingen i morse, tjock tjock dimma och allting dyblött! Nu har det varit fint ett tag, men jag anar att den kan bli regn…..

I dag är stora packardagen! I morgon reser vi via Reykavik till Seattle för att hälsa på släkten. Passar också på att besöka Joyce Moreno och hennes russ i Medford, Oregon. Rapport kommer!

Alltså, till den 8/9, ha det bra alla!

murkla
8/22/12, 12:24 PM
#4

Gråmulet o trist.

Inne på min 3 förkylning denna sommar supertrist.

Har två lediga dagar så jag får kurera mig så jag kan åka till Rättvik på söndag med Murkla.

Om jag orkar så ska de nog köras i dag eller imorgon.  Eller kanske lite hoppning. eller longering.

Är de någon som har köpa cavaletti pack fr Safery- system.com. Eller fr någon annat företag.??

Funderra på att köpa så slipper man använda hinkhinder.

Nu ska de lagas Tacos här ha de bra!

www.russmurkla.zoomin.se.  :) www.foreverliving.se

Upp till toppen
Annons: