Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 622 ggr
garrilina
2012-08-19 07:54

God Morgon 12-08-19

God Morgon! Uppe men trött och seg, får nog börja skylla på åldern Obestämd klarar inte längre av att göra saker utöver den vanliga lunken och rutinerna.

Regn på oss i dag och det är första gången i sommar som jag tycker det är okey. Rullade 40 balar torrt hö i fredags har nog alldrig slåttat så sent men det såg lika dant ut på de flesta åkrar på väg upp till Östersund i går, precis nyrullat eller höll de på och rullade.

Nu ska jag ta tag i dagen, ska börja med att packa ur bilen och ladda inför morgondagens jobb.

Ha en bra söndag!

Annons:
murkla
2012-08-19 10:23
#1

Förmiddag!

SOlen lyser i dag. Men blåser ute. Uppehåll de är de som är viktigast som vi därimot haft mycke regn i sommar.  Så åna har stig regält.

Hoppas att de funkar får en fiske tur i dag iallafall.. Min avkkloppling med metspöet..

Igår fick jag leta i hageen efter delar till täcket och hittade som tur var spännena som siter på bakbena. Nu jag jag laga de igen…

Jag måste ta mig i kragen o ut o köra i dag.. Och skulle jag ha byggt en lite löshoppning i hagen.

Ha en underbar dag  alla.

www.russmurkla.zoomin.se.  :) www.foreverliving.se

[Croneld]
2012-08-19 15:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God eftermiddag!
Efter en dag med regn, sol och härlig värme är det skönt att ta sig ett dopp. Ska ta med mig barnen ner till sjön. I går var jag på Solvalla och äntligen fick jag se Ijor tävla. De kom upp från Halmstad och sov hos mig. Ijor fick gå i sin gamla hage, kanske var det det som gjorde att han och Amanda Frick vann sitt lopp på Solvalla! ;)

I samband med detta utökade jag min lilla russflock med en stor ridhäst från Veronica P, Slättens stuteri. Nu ska hon få känna in sig någon vecka innan det är dags för lite ridning igen.

En liten bild på Ijor och Paztelle när de var på väg upp. Foto: Veronica P

Upp till toppen
Annons: