Annons:
Etikettsäljes
Läst 735 ggr
silarp
2012-08-02 08:36

Täcken 115

1 svart fodrat täcke, som är antingen "utetäcke" (ej vattenavvisande vid större nederbörder) eller innetäcke, vet inte säkert! Det är iaf svart, fodrat och varmt, rivstarkt yttre, mjukt o gott foder. Bensnörena är lite halvtaskiga, men har fungerat ok, kan lätt bytas-spännena är bra.
Kryssgjordar och dubbla knäppen fram. Helt ok bruksskick, men finns några små små hål, och lite andra saker, dock inget som förstör användningen som det är nu.
Är använt som både innetäcke (vid extrem kyla) och som utetäcke när det inte kommit mer än lätt nederbörd, eller om det varit väldigt kallt. Pris 120 kr

Har även ett TJOCKT termotäcke, det är INTE rivsäkert, så jag tror egentligen det är ett innetäcke. Har använt detta vid ISKYLA både inne o ute, men det har fått sig några revor, och är sytt av mej både häran och däran (använt av hingst med täckessugen kompis…)
I övrigt ett MYCKET bra täcke med alla spännen o gjordar i fint behåll, mycket tjockt och varmt!

Pris 90 kr.
Bilder kommer här senare när jag fotat! Hör av er om ni är intresserade så skyndar jag på lite!

Kan tas med till rixet eller till västruss utställning i augusti tex.
Finns annars utanför ulricehamn.

Annons:
silarp
2012-08-05 16:45
#1

inte aktuell.

Upp till toppen
Annons: