Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 650 ggr
Miica
2012-08-02 05:06

God morgon 2012-08-02

Ännu en dag smyger sig på! Redan ganska ljust ute, men vad gör väl de?
Tre timmar kvar tills en annan slutar jobba och ska hem o försöka sova några timmar.
Sen blir de full fart även idag, en kompis ska försöka kvala sitt russ, så ska finnas på plats som stöd eller ngt åt de hållet ;)

Annars blir de mys med hästarna, ska även hälsa på Yoker som är med morsan sin på äventyr (betäckning)! Ska bli spännande o se om han vuxit ngt. Han är ju trots allt snart två månader pojken!

Jag hoppas att ni får en toppendag!
Efterlyser fortf bilder på årets diplomston, samt ngn mer som vill vara med i veckans hingst, då listan åter igen är avbetad!

;D


Annons:
garrilina
2012-08-02 07:30
#1

God Morgon! Trött i dag, men tröttast är våra hundar tror jag, de följde mycket motvilligt ut för morgonrastning och slocknade snabbt så fort de kom in.

Idag ska jag börja plocka ihop det gamla hus som stod på vår mark och revs med grävskopa. Ser ut som plockepinn i jätteformat. I kväll anländer det ytterliggare 6 tinkers för övernattning. Antagligen stannar en av hingstarna kvar här efter utställningen om det fungerar med våra andra.

Ha en bra dag!

Tittut
2012-08-02 09:22
#2

God förmiddag!

Lugnt i huset ännu. Barnen sover och hundarna har fått mat. Måste åka in till samhället för att handla idag, och det är ungefär det tråkigaste som finns, men måste göras emellanåt.

ELin ska rida en sväng också, så det blir nog snart kväll igen, som det brukar.

Ha en bra dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
2012-08-02 11:19
#3

God förmiddag i landet!

Inte så varmt men sol mellan molnen, gårdagen bjöd på en del åska och gratis dusch för folk på stan Skrattande

Dagen idag började med en del sömnadsgrejs inför avresan mot medeltidsveckan imorgon. Förstår inte varför vi ALLTID ska vara ute i sista minuten?

Hästarna fick vila idag på morgonen också, Sara ska ta sig ut med någon eller några senare idag. Peter fixat klart hagen hos svärmor så hästanra kan gå där medan vi är borta.

VeronicaP
2012-08-02 11:46
#4

God middag.

Här är  det varmt , men ser ut att kunna bli regn idag, får hoppas det håller sig borta då vi ska iväg på lite ute aktiviteter idag.

Måste hinna träna med Wendii idag med innan . Hon var rätt så tjurig igår när vi tränade och det var mycket blinningar så de blir väl till att spreja innan vi tränar idag.

Ha en bra torsdag

murkla
2012-08-02 17:02
#5

Eftermiddag!

Detta vädret blir så trött på de, regnar om vartannat.

Men i dag har jag varit på shopping tur till Mora. Blev de jag hade tänkt mig.

Sedan när jag kom hem fick jag hämta både bilen och transporten  var lagad.  Med bilen hade jag tur med att de inte blev punktering som både stötdemparen och fjärden hade gått sönder. Mycke dyrare. Och Transorten så var de rostat sönder  i på  påskjutsbromsen. Nu är de redo för Söndagens äventyr som kommer att gå i tjejernas tecken..

Idag är de dax att gå igenom vad jag ska ha på mig på Söndag.

Känner mig tjatig men de ska bli så kul.

Ha en bra kväll!

www.russmurkla.zoomin.se.  :) www.foreverliving.se

Upp till toppen
Annons: