Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 579 ggr
Gnistra
8/1/12, 9:37 AM

God förmiddag 1 agusti 2012!

Hej!

Nu börjar läget bil normalt efter Lojsta Hed och flera russiga dagar hos Gardsby och Jessica har varit hemma några dagar. Det käns lite konstigt när allt fler russ lämnar gården i Fardhem,  förändringar är ganska jobbiga men också  oftas bra…..

Här skiner solen och nu ska målar penseln snart fram igen här vid Rangsarve!

Njut av dagen!

Annons:
garrilina
8/1/12, 10:43 AM
#1

God Förmiddag! Solen skiner över oss just nu men som det ser ut blir det nog åska i dag igen.

Ska gå upp med Dixy Bess som sällskap till grannens shettis igen, så då blir det en mindre av våra egna här hemma. 3 tinkrar kom i går och 6 st. till kommer i morgon kväll för vidare avresa på fredag.

Ha en bra dag!

murkla
8/1/12, 10:58 AM
#2

God Förmiddag!

I dag har jag o sambon vara tillsammans i 6 år. Tiden flygger iväg.

Idag , De finns mycke jag skulle göra men vet inte om jag vill.. Uppehålls väder så jag borde klyppa gräset. Bra att röra på sig när man har ont i ryggen oxå.

Jag tror att jag bara har krämpor nu. Ont över allt. Ska ta mig på gymmet o se om de kan bli bättre.

Körtur med Murkla.

Ha en bra dag

www.russmurkla.zoomin.se.  :) www.foreverliving.se

StuteriSolo
8/1/12, 11:21 AM
#3

God förmiddag i landet!

Soligt här än så länge, men molnen drar ihop sig till stora svarta klumpar, kan nog bli åska vad det lider.

Sara var ut med FLisan igår, och jag ägnade mig åt att städa åt marsivnen, en syssla som avslutades idag så nu har de fint ett tag igen.

Borde väl ut med hästarna då de kommer att vila en hel vecka när vi far till gotland, men man hinner inte allt.

Upp till toppen
Annons: