Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 763 ggr
Miica
2012-07-12 10:39

God förmiddag 120712

Ja en dag med lite regn men just nu uppehåll så solen sticker fram mellan molnen!

På lördag väntas utställning för shetlandssällskapet här och ja, vi hoppas så klart på bra väder eller liknande detta!

Redan idag börjar de bli enormt mycket att förbereda, men det är bara till att bita ihop!

Veckans hingst, söker nya artiklar, då listan är avbetad och det är dags att byta =) Skicka mail till stuterimiica@live.se för vidare info om vad som behövs!


Annons:
StuteriSolo
2012-07-12 11:29
#1

God förmiddag i landet!

Mulet och 15-16 graqder, kom några regnstänk när vi var ute och körde med Mysli och Röros. tredje gången i par och det gick mycket bra. Röros funkar riktigt bra sådär, det kanske går att göra något vettigt med henne i allafall.

Butiken för mig, Sara och Fredde ska avhämta Peter i luleå då hans lastbil ska iväg en resa till. Få se om veterinären kommer förbi och vaccinerar resten av hästarna idag, igår hann de inte.

garrilina
2012-07-12 12:04
#2

Väderläget i dag är precis som vanligt regn Skrikandes Vaknade vid fem i morse av att solen sken men tyvärr så var det borta en timme senare och nu regnar det. Tvättmaskinen går för fullt ändå det börjar bli slut på kläder. Altanen fungerar som torkplats men det kommer nog gå ack så sakta.
Fortsatta förberedelser inför helgen i Östersund är vad jag gör i dag. I morgon vid 6 börjar vi rulla. Zappa shettisen börjar sin resa redan i em. då han ska få övernatta hos dem som han ska åka med upp.

murkla
2012-07-12 16:46
#3

God eftermidag!

Haft min transport på lagning i dag bromsar. Så i mirgon ska jag besikta den kl 7 på morgonen.

Sedan är de hoppas att tuta o köra med den.

I dag känner mig trött på detta regnade som vi har men just nu har vi uppehåll. Solen tittar igenom lite.

Ha e bra Onsdag kväll.!

www.russmurkla.zoomin.se.  :) www.foreverliving.se

Upp till toppen
Annons: