Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 685 ggr
StuteriSolo
7/11/12, 11:31 AM

God förmiddag 120711

God förmiddag i landet!

Mulet och grått, men iaf 15 grader. Till slut har vi fått över hästarna i sommarhagen, de blev inte alls ledsna.

Annars blir det butiken idag, och Sara tänkte väl ta ut någon på eftermiddagen.

Flisan som är på betäckning vill fortfarande inte brunsta, så idag ska veterinären kolla upp henne, så får vi se hur det blir.

Annons:
Lena90
7/11/12, 11:57 AM
#1

Go middag :) 
Mulet men uppehåll och lagom varmt :)
Har haft hovslagaren på besök nu på förmiddagen. Var välbehövt för Semlans små hovar :P
Nu är det exakt en vecka till premieringen i Tingsryd Tyst Börjar bli spännande :) Får se vad de säger om henne, tycker hon har utvecklats lite sen förra året från utställningen :)

Ha att bra i landet :)

Carpe diem!

garrilina
7/11/12, 2:35 PM
#2

Mulet men numera uppehåll och det skymtar en blå himmel bakom alla moln. Det är så vattensjukt överallt t.o.m. gräsmattan låter när man går på den.

Har varit och tittat till hästar på bete och skiftat hästsällskapet hos grannen. Miranda ska med till Östersund i helgen så Dixy Bess fick gå upp och göra lilla Mistral sällskap. Har börjat göra ordning foder som ska med och tänka igenom vad som behöver fixas här hemma för att det ska gå så smidigt som möjligt för häst och smådjursvakten. Ska plocka in våra 2 inhysningar och Garrilina från betet i kväll så får de nytt hemma istället.

Ha en bra fortsättning på dagen!

silarp
7/12/12, 10:31 AM
#3

#1…sitter o biter ner mina naglar här oxå! Premieringen i svenljunga om ca en vecka…. har väll inga höga förhoppningar..-annat än på bruksprovet, där BORDE hon inte shabbla…
Kanske sabbar lite av förberedelser och "småbantning" med min 3dagars norrlandsresa över helgen….. :S

I övrigt är här grått o regnet hänger i luften… förväntar mig inte sol och 30 grader hela tiden,,, men NÅN gång under sommaren hade väll varit trevligt! ?
(förra högtrycktet-även om det inte var några superhöga grader…. körde vi gräääss….. NU kunde man ju fått bada o sola om det dykt upp nån sol…)

Upp till toppen
Annons: