Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 655 ggr
Tittut
7/9/12, 9:15 AM

God morgon 20120709

Morrn!

Gråmulet och ett tunt regn som faller, trist!

Diverse småjobb att ta tag i, men först ska jag försöka få liv i Elin som skulle ut och rida, men hon sov i tält natten till igår, och är lite trött. Sov och sov, var att ta i, tydligen somnade de först vid fem på morgonen, så hon har hamnat lite ur fas.

Ha en bra måndag, trots vädret, men det kanske är bättre på andra håll i landet.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
PernillaJ
7/9/12, 9:23 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Regn, regn, regn. Regnade hela dagen igår, duggregn omväxlande med ösregn, och ser ut att bli ihållande regn hela dagen idag. Blött överallt, tröstlöst, bläh…

Idag har jag en intensiv arbetsdag; strax iväg för jobb på ett ställe, och sedan trav i Rättvik i kväll. Måste försöka planera mina arbetspass bättre, försöka få dem mer jämnt utspritt över veckan.

Var tusan håller solen till?

Dulsa 5220, guldbelönad på utställningen i Stånga i torsdags, med visaren Emma 10 år

Lloyd
7/9/12, 11:49 AM
#2

God morgon!!! eller go middag =))

Solen är i Katrineholm, varmt o klibbigt, så allt häst jobb får vänta tills i kväll.

Må så gott

MagganS-B
7/9/12, 12:45 PM
#3

Go'middag alla!

Här skiner solen från en lite molnig himmel och det är VARMT! Har redan hunit med ett läkarbesök på morgonen och lite pyssel i växthuset….skall strax fortsätta med målning av verandorna och balkongen! Lugnt och skönt, inga hästar hemma! Flört Linn och Dulilla är hos Raider och den tomma Deli är tillbaka hos Tyson!

garrilina
7/9/12, 1:30 PM
#4

Ja inte är solen i Hälsingland i alla fall Skrikandes Har regnat över 60 mm det senaste dygnet och fortsätter ännu. En del hästar stod inne i natt och de som var ute har varit in på tork Obestämd nu på fm.

Nu blir det på med regnställ och ut, ska lämna iväg ett av de färdigbetäckta stona som ska hem. Hon tränas och tävlas denna säsong så det blir hem nu och tillbaka vid nästa brunst för att se om hon tagit sig.

Ha en bra fortsättning på måndagen.

Upp till toppen
Annons: