Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1092 ggr
garrilina
2012-06-25 09:56

God Morgon 12-06-25

God morgon eller förmiddag är det nog Glad Vaknade före 6 i morse om att hundarna hade åsikter om att det var skator på bron. Gick inte att somna om så det var bara att stiga upp till en grå regndisig dag med kyliga vindar.

På dagens agenda står bullbak hos pappa så han har något att till fikat framöver. Stallgöra och mottagning av en ny inackordering i kväll. En 22 årig gammal nordsvensk dam vars ägare har flyttat hit ut. Sedan i torsdags står det en shire-tinker korsning här som det är tänkt att de ska vara varandras sällskap framöver.

Ha en bra dag!

Annons:
StuteriSolo
2012-06-25 11:55
#1

God förmiddag i landet!

Har hunnit rida en sväng med TRixi, lilla kusinen red Mysli och Sara körde Debbie, vi fr runt byn, Debbie orkar inte längre med vagnen ännu. Alla skötte sig utmärkt, Nu butiken, och ikväll får vi väl göra klart beteshagen, det fatts bara litet innan den är klar. Längst bort står det vatten, men det mesta är såpass torrt att man kan släppa hästarna där utan att de gör gegga av alltihopa.

Bönderna kör grönfoder för fullt, samtididigt som de försöker få sått, det har ju inte regnat ordentligt sedan förra söndagen så det börjar så sakta torka upp.

[Tjiwi]
2012-06-25 15:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Go Middag!!

Idag kom mitt efterlängtade lilla stoföl. Hon fanns där inte när jag åkte till jobbet men stod i hagen när jag kom hem alldeles nyanländ. Bara vädret som inte är som det borde, som det regnade i natt och på förmiddagen här. Får väl plocka in den lilla sedan om det ska fortsätta!!

garrilina
2012-06-25 18:52
#3

#2 Grattis till Wildas stoföl!

Upp till toppen
Annons: