Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 517 ggr
garrilina
6/16/12, 8:17 AM

God Morgon 12-06-16

God Morgon! Gårdagens värme utbytt mot kyligare väder igen med hotande regnmoln. Får hoppas att de försvinner så studenterna slipper paraply när de ska gå på dagens bal.

Har en helg som jag styr helt över själv, dotter och måg tog 2 hästar  och hundar med sig och åkte till Umeå i går. I em. ska de vara i Boden för att tävla. Få se vad jag hittar på förutom det vanliga med hästarna. Lutar mot en bok och soffläge ätandets allt det goda som jag fick av min härliga avgångsklass i går.

Nu ut för lite omflytt i hagarna.

Ha en bra lördag!

Annons:
StuteriSolo
6/16/12, 11:57 AM
#1

God middag i landet!

Solsken och nästan sommarvärme här idag, gör ju inget alls Skrattande

Butiken först, sedan är väl planen att köra Mysli och Debbie, gäller ju att passa på när mannen är hemma och kan agera medhjälpare.

Hage n börjar torka upp nu, och vi ska försöka fixa iordning beteshagen, även den borde kanske hålla nu.

Miica
6/16/12, 12:37 PM
#2

Även jag säger godmiddag!
Idag är man hemkommen efter en härlig vecka i det soliga Turkiet!
Självklart hade sista fölet här på stuteriet lyckats anlända när man va iväg, men allt har gått bra, förutom att han har blivit av med en del av ena örat. Undrar om inte en räv eller liknanade varit i farten! :(

Både mamma och son mår bra, och nu väntar härligt sommarbete för dem båda! Självklart skall mamman även visas fram i juli om allt går väl då hon inte är stambokförd tidigare.. eller avelsvärderad tidigare är mer korrekt =)

Hoppas alla får en toppen dag, själv ska jag gotta mig med middag hos farmor innan det blir mer koll av hästarna :D


Upp till toppen
Annons: