Annons:
Etikettkör-travsport
Läst 1373 ggr
Piich
6/14/12, 11:28 AM

Drive outs nya?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

**Någon som prövat denna?

**

Denna rockard passar för ponny ca 110-130 cm. Prisvärd rockard med fjädring och fina och krafitga hjul, 18"x 3.00 (ca 61 cm i diameter).  Rockarden har skivbroms och ställbara skaklar i längd och bredd. Svängel och öglor för baksele på skaklarna.
Färg: Svart, "silver"/svart på hjulen.
Skakeländar går att välja med stor ögla eller piggar.

Går att få obromsad eller bromsad.

Mått:
Sitthöjd säte:  90 cm
Sätets bredd mellan armstöd: 86 cm
Bredd mellan skaklarna vid vagnen: 74 cm
Höjd till golvet: 40 cm
Höjd till svängel: 80 cm
Spårvidd: 125 cm

Finns i lager.

Pris: 6500:-

Tjena!
Michelle heter jag, är en 18 årig ungdomskusk som bor i stockholm.
Äger en shetlandsponny vid namn Ior som tränas i körning. Förhoppningsvis kommer vi ut på banorna 2013. Tog ett sabbatsår från gymnaisumet 2011, har två jobb och alltid många bollar i luften samtidigt. Spenderar all min lediga tid i stallet.

Förutom att köra gillar jag att tömköra, trickträna och är lite NH intresserad.Skrattande

Annons:
silarp
6/14/12, 12:23 PM
#1

näe, men ser intressant ut!… (förutom lufthjul, för det gillar jag inte.. .när dom blir lufttomma iaf…!)

Är den tävlingsgodkänd med 125 cm? (minns inte måttet….)

Piich
6/14/12, 12:39 PM
#2

Hahaha, ¨det håller jag med om. Gillar inte heller luft.

Ja, jag tror det iallafall. 110 cm är väl mini?

Tjena!
Michelle heter jag, är en 18 årig ungdomskusk som bor i stockholm.
Äger en shetlandsponny vid namn Ior som tränas i körning. Förhoppningsvis kommer vi ut på banorna 2013. Tog ett sabbatsår från gymnaisumet 2011, har två jobb och alltid många bollar i luften samtidigt. Spenderar all min lediga tid i stallet.

Förutom att köra gillar jag att tömköra, trickträna och är lite NH intresserad.Skrattande

silarp
6/14/12, 2:09 PM
#3

näe,,, luft är kass.. men priset gillar jag… ! Det kan man pumpa några däck extra för…!

Flört

Upp till toppen
Annons: