Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 811 ggr
Tittut
2012-06-08 07:40

God morgon 20120608

Morrn!
Barnen på väg till skolan och en av de sista skoldagarna för i år. I mitten av nästa vecka börjar sommarlovet, och Pontus ska på skolresa i helgen.

Det blir en massa småpyssel idag, sånt som måste göras även om det är trist.

Får se var dagen slutar.

Ha en fin fredag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
MagganS-B
2012-06-08 07:59
#1

God Morgon!

En jättehärlig sommarmorgon, varmt och solen skiner, dock är det lite oklart i luften, hoppas vädret håller i sig under dagen för studenternas skull!

Dagen skall ägnas åt pajbakning till studentfest i morgon…..lite catering "vid sidan om"!

Ha en bra dag alla!

Qalaspuff
2012-06-08 09:33
#2

Godmorgon i landet!

Mulet och nästan tio grader, en isig nordvind drar fram över sjön. Fyyy. Men det regnar iaf inte.

Inte så himla fint väder för alla som tar studneten idag, tänker på alla tjejer i sina vita sommarkläningar, hoppas de har dunjackorna i beredskap…

Hästarna har fått vila öven idag efter gårdagens kotknackarbesök för mig. Få se om vi kommer ut ikväll.

Annars butiken som vanligt.

garrilina
2012-06-08 10:27
#3

God förmiddag! Solsken och riktigt varmt. Gick i säng i går med en känsla av att det var en förkylning på gång och det stämde vaknade krasslig.  Dagen blir därefter. Behöver sätta betyg innan söndag och en massa tvätt m.m. som ska fixas, få se vad orken räcker till.

Ha en bra dag!

Lena Lindblad
2012-06-13 09:42
#4

Hej och godmorgon!

Vaknade tidigt idag 5. Ja man är nog lite tokig men jag fick lust att ta en tur i skogen med Toy innan jag började jobba. Fick ett infall och lät Chipset följa med på släp. Underbar liten häst Chipset. Vi promenerade över E22 på en bro. Alla hästar brukar skygga i alla fall lite när bilarna swichar under dem och kommer ut på andra sidan. Man hon gick som hon aldrig gjort något annat. Hon gillar Toy och han henne så det gjorde kanske sitt. Roligt i alla fall. Ha en trevlig dag.

Lena

Upp till toppen
Annons: