Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 818 ggr
Tittut
6/4/12, 8:03 AM

God morgon 20120604

Morrn!
Ny måndag i en nästan ny månad. Soligt men fortfarande kallt i Odensala, men hoppas att det svänger lite nu. Med allt regn som kommit lär det explodera i marken när värmen kommer.

Ska snart åka till Solvalla för att gå på Framtidsspaning med BRUNTE. Ska bli intressant att se vad vi kan komma fram till idag.

Ha en bra måndag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
Miica
6/4/12, 9:35 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon!
Här har jag haft sovmorgon! Inte helt fel
Snart bär det av till hästarna på sommarbetet och kolla till dem innan det nalkas kvällsjobb!

För er som vill läsa artiklarna som varit publicerade som "Veckans hingst" så måste man trycka på Artiklar, sen dykerr rubriken "Veckans hingst" upp längst ner. Se bifogad bild!

Hoppas att alla får en toppen dag!


StuteriSolo
6/4/12, 2:35 PM
#2

God eftermiddag i landet!

Här har nu regnat faktiskt lättat upp litet, annars har det hällt ner sedan i lördags eftermiddag, så det är hur blött som helst överallt, hagen som nästan hade torkat upp efter snösmältningen…

Nu får vi ha två hästar inne på nätterna, för den enda torra fläcken i hagen är inne i huset, och alla får inte vara med för den elaka flockledaren.

Sara och jag for ut med Mysli och TRixi i regnet imorse, det hade ju lugnat ner sig litet med ösregnandet då iaf…

Men fullt med vatten i alla bäckar, och myren är en sjö och nere i byn är det översvämning på tomten närmast bäcken, precis vad vi behövde?? De stackarna som ska försöka vårbruka lär ju få problem, ingen åker är körbar i dagsläget

Lena90
6/4/12, 4:37 PM
#3

God eftermiddag i landet!
Förmiddagen spenderades med att gära, alla stolpar nere nu och redo för isolatorer :P
Mulet här idag, lite blåsigt med. Vill ha tillbaka sommar värmen igen :(

Har dessutom anmält Semlan idag till premieringen i Tingsryd. Testade funktionen att anmäla via nätet, mycket smidigt tycker jag, får bara hoppas allt blev som det skulle :P

Ha det :)

Carpe diem!

Upp till toppen
Annons: