Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 875 ggr
Tittut
5/27/12, 6:50 AM

God morgon 20120527

Ännu en varm dag i antågande. Klarbl himmel och varmt redan nu.

Inget föl idag heller, men det är som vanligt bara att vänta.

Snart ska jag styra kosan till Sparreholm för att titta på årets riksutställning för Irish cob. Ska bli trevligt.

Ha en bra söndag och alla mammor tillönskas en extra bra dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
garrilina
5/27/12, 6:58 AM
#1

God Morgon! +13,5 och strålande sol, Härligt! Bra när dagen kommer tillbringas ute. Dotter och måg har precis åkt till Solvalla, så jag fick morsdagsmiddag i går iställetGlad 

Har ett gäng trötta hundar som alla fortsatt sova och inte yrkat på att gå ut än, söndag morgon åt dem tydligen.

Släppte ihop Kurant med Dixi Bess i går, de ser ut att ha det bra i hagen tillsammans. Fick hämta hem Maranza igår kväll då hon hoppat över hagen på betet, gjorde så för 2 år sedan också och trodde hon slutat med det men inte. Hon verkar tycka att hemma är bäst.

Ha en bra dag!

Gnistra
5/27/12, 12:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Strålande väder och dax för att kontrolera att myr-hagens stängsel är ok, så att 1åringarna från Gardsby kan komma på plats. Sedan en vända till hingstbetet för de större killarna (halvblod 1 o 2 åringar) och alla platser i stallet är rengorda och senare god fika med familjen!

Ha det bra i dag!

fotot, Kanalen i mästemyr, tänk att den är grävd för hand, för länge sedan,

Lisa-trollet
5/27/12, 7:09 PM
#3

Go kväll. Varmt och soligt har det vart hela dagen. Här har det flyttats runt lite hästar och så satte vi upp ett staket nu på eftermiddagen. Håller på att laga kvällsmat, hämmagjord pizza idag.

Qalaspuff
5/27/12, 8:03 PM
#4

God kväll i landet!

En riktig sommardag här idag! Har rensat min rabatt, arvit iväg och handlat ltet växter till växthuset och till och med en blmma till rabatten( som annars ör full av kryddor) sedan roade vi oss med e ridtur i skogen med lilla kusinen och nu väntr vi bara på sista middagsgästen

Upp till toppen
Annons: