Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 635 ggr
karisma
5/21/12, 5:41 AM

God morgon 2012-05-21

Moprgon till en ny vecka

Efter en sval natt så har solen kommit upp för att se till att dagen blir varm.   Det behövs värme så att betena växer det har inte varit så bra med den varan i år ännu, det var många år sedan jag släppt så här sent på bete.

Idag blir det lite hagjobb sedan jobbet som man får lön för, får nog handla för fylla på kylskåpet när jag är i stan Sedan hem till skogen och njuta av den ljusa kvällen

ha en bra vecka på er

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
Tittut
5/21/12, 8:05 AM
#1

God morgon!

Barnen iväg till skolan och valpen Ragge har fått gått med på sin första promenad till skolbussen, vilket var spännande som det mesta annat han råkar ut för.

Pappersarbete hela dagen, innan Elan kommer hem vid 13 igen. Sen får vi se vad som står på schemat efter det.

Ha en bra, ny vecka!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

trolldalen
5/21/12, 9:11 AM
#2

God Morgon!

Jisses vad fort tiden går, har avverkat en ledig vecka så nu återstår sju nätters arbete.

Fixat lite med stängsling, Beata och Jemma har fått lite bete iaf. Dom andra stona står och kollar avundsjukt mot fölhagen…dom vill nog också äta gräs.

Växer dåligt. Regn har vi fått nu behövs värme. Graderna ligger runt nollan på natten.

Ha en bra måndag!

Mari / Finns på facebook: Trolldalens Sadelmakeri & Stuteri

Lisa-trollet
5/21/12, 9:42 AM
#3

Goddag. Första dagen på jobbet erter mammaledigheten idag. Så snart ska jag sjutsa lillan till mormor och sen ska jag jobba.

Ha en bra dag

Gnistra
5/21/12, 11:33 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Hej!

I morse trode jag på åska, men den försvan och solen och fåglarna har tagit över igen. På eftermiddagen är det dax att stängsla i Linde- myr för unghingstarna, tillsamans med flera ägare till stora/små busar. Ska även försöka hinna med att kolla runt vår egen myr/skogs hage där det ska gå några ett -åriga russ  från Gardsby så småning om.

Har fått ett av mina ston konstaterat dräktig i dag!

Jag får så fina bilder av chacha från finland!

Upp till toppen
Annons: