Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 517 ggr
Miica
5/19/12, 8:00 AM

God morgon 20120519

God morgon på er! Dagen innebär idag inte så mycket hästar då man lovat att följa med en kompis till Emmaboda idag! Vädret är fint och jag hoppas på en bra dag! Men självklart avslutas den med hästarna ikväll istället ;) Hoppas att alla får en bra dag!


Annons:
MagganS-B
5/19/12, 8:08 AM
#1

God Morgon!

I dag är det verkligen vår på riktigt! Redan varmt och skönt ute, slut på isiga vindar för den här gången!

I dag blir det lite loppis och mer häst…..Linn Ess anländer med färjan i em. Har inte sett henne på ett par år. Tyvärr har Tessan fullt i sitt travstall och kan inte ta hem henne, så Maggan är "räddare i nöden"!

Ha en bra dag!

Lena90
5/19/12, 8:24 AM
#2

God morgon :)

Idag blir det inte mycket häst, stor släktträff står på schemat :)
Fint väder är det med, solen skiner med måttlig blåst, riktigt skönt :D

Ha en trevlig lördag :)

Carpe diem!

murkla
5/19/12, 9:39 AM
#3

God Morgon!

Är på arbete började 6.45 i dag . De känns lite nu att de är segt men de är väldigt lungt just nu. Snart de dra de igång med mat m .m.

Idag i Malung är de äntligen lite sol inge regn hoppas jag .

Efter jobbat klart vid 16 tiden så blir hem o elda och fixa o dona sedan blir de tur till hästen kanske kan få med mig någon som vill föölja med på körtur.  Annars blir de lungt.

Igår hade vi arbetskollegor lite bowling och mat träffa. Mycke kul är alldeles för sällan vi gör de. Mycke skratt. Så de känns i dag ..

Ha en underbar LÖRDAG alla.

www.russmurkla.zoomin.se.  :) www.foreverliving.se

Upp till toppen
Annons: