Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 633 ggr
Miica
2012-05-14 06:55

God morgon 20120514

God morgon på er!! Snart bara en timme kvar innan jobbpasset är slut! Blir direkt ut till hästarna och kolla till shettisfölen. Nu väntar man bara på de älskade russinsfölen med :D Står även lite arbete med Arn på schemat i eftermiddag! Solen skiner just nu o hoppas den fortsätter så! Ha en toppen dag alla!


Annons:
garrilina
2012-05-14 07:00
#1

God Morgon! Höstväder i dag igenObestämd är trött på regn, blåst och rusk.

Fortfarande glad som en lärka efter gårdagen, mitt 18 åriga sto Miranda gjorde en återkomst på tävlingsovalen efter tror jag 13 års bortvaro och fixade en montéseger 11 sek. före 2:an och en rejäl putsning av sitt rekord också som dessutom är en sulkytid. Var mycket nöjda resenärer som kom hem i går kväll.

Ha en bra dag!

Qalaspuff
2012-05-14 07:35
#2

Godmorgon i landet! Här har vi fem plusgrader, halv storm och regn. Jag tror inte vi far ut med några hästar före jobbet idag, om det inte plötsligt slutar att regna.

Igår hade vi fint väder och hann ut med fem av sex hästar.

Butiken sedan, och så handla för veckan och sedan lär det inte bli så mycket mera.

Tittut
2012-05-14 07:55
#3

# 1 Grattis!

Ganska kallt i luften här, men solen tittar fram då och då, så vi hoppas på en fin eftermiddag, när jag ska fortsätta mitt lilla stängningsprojekt.

Stona är tjocka och frodiga, men ännu inga föl. De lär komma när det är dags.

Ha en bra måndag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

VeronicaP
2012-05-14 08:41
#4

God morgon

Här började jag dagen med att försova mig och fick se till att köra barnen till skolan , Albin har också blivit jätteförkyld med nu , men jag skickade honom till skolan så får vi se hur han mår sedan.

I natt hade jag 2 hästar som har dragit sönder hagen som tur är så gjorde de nere vid logen så jag kunde stänga väck de andra men inte lagade jag hagen i natt inte utan de får jag göra nu på morgonen men de var ju snälla i alla fall Susa och Edwin för de gick in i stallet själva ;)

De blåser storm ute idag igen och jag är så innerligt trött på detta jäkla blåsandet och skitvädret .

Själv är jag inte frisk fortfarande trodde jag skulle vara det efter helgen men inte så de är bara till att fortsätta ta de lugnt och lyssna på kroppen.

Ha en bra måndag

murkla
2012-05-14 14:23
#5

God Eftermidda!

Regn o rust o blåst i Malung. Eldat gott i kaminen.

Har haft 3 underbara dagara i London kom hem igår. Sett många fina hästar  och mycke mera.

Idag blir de lite lungt som jag har jobbat natt .

HA de bra!

www.russmurkla.zoomin.se.  :) www.foreverliving.se

Gnistra
2012-05-14 15:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Hej!

Har kommit hem från jobbet och ska ut o köra något russ en sväng strax, i solsken men blåsigt..Fick en underbar bild på Birk, som är tagen i helgen av Hanna på kuskbocken!

Annons:
Upp till toppen
Annons: