Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 788 ggr
Tittut
2012-05-04 08:05

God morgon 2012-05-04

Morrn, morrn!

Idag är det lilla hunden som fyller år. Nu blir han fyra, det är hemskt så fort åren går. Lillvalpen kommer hem om 1,5 vecka, sen är det slut på friden en stund.

Emrik, åringen, ska förhoppningsvis kastreras idag. Det blev inget av sist, då veterinären lämnade återbud, men vi hoppas på bättre tur den här gången.

Fredagmorgonen i Odensala är kall. Hoppas helgen bjuder på lite värme, även om det är utlovat kyla. Har lite saker att ta i på söndag, och det är betydligt roligare om det är varmt ute.

Ha en bra fredag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
Qalaspuff
2012-05-04 09:06
#1

Godmorgon i landet!

SOligt här ännu, men otrevligare väder utlovat, blåst och snö framåt kvällen, precis vad vi behöver…

Igår fick vi hela hästflocken vaccinerad och unghästarna mätta, röros har vuxit till sig och mäter nu 120 cm, Debbie blev 127 cm och QP 106 cm, så alla håller måttet Skrattande

Idag får hästarna vila i form, det är ju bara Mysli som har någotsånär bra kondis.

Har börjat röja i stallet, och växthuset behöver göras iordning inför vårsäsongen och det finns litet annat att pyssla med innan det är dags för butiken.

murkla
2012-05-04 10:47
#2

god förmiddag.

Här har vi fått snö i dag och de snöa än.. Vi får hoppas att de är de jätte sista snöfall..

Har äntligen fått ordning på mitt onda knä som hade låst sig i måndas, Så jag har inte ens kunnat motionera Murkla på en hel vecka, Men får ta igen de till vecka. Hinner köra henne några dagar innna jag åker till London. För att se Royal Windsor Horse Show.  www.rwhs.co.uk

Här blir de lugn fredag ska jobba natt i dag.

Ha en bra fredag…

www.russmurkla.zoomin.se.  :) www.foreverliving.se

trolldalen
2012-05-04 11:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God Förmiddag!

Förmiddags passet är avklarad, har hunnit mocka en hage klart.

Har haft Beata och Jemma ute i tre timmar, men tog in dom nyss för det börja regna rejält. Tydligen riktigt skitväder ska det vara i några dagar.

Blir väl lite inne jobb iställe dessa dagar.

Ha en skön fredag.

Mari / Finns på facebook: Trolldalens Sadelmakeri & Stuteri

muskot
2012-05-04 16:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Vilken dag jag har haft! Vid lunchtid idag fick jag mitt drömföl, en liten skäckhingst! Pappa är Skotte och mamma är Farmens Ultra e. Vagabond!

Skrattande

janehellen80
2012-05-04 17:54
#5

#4 Så söt !!! Ska bli spännande och se han framöver Skrattande

Medarbetare på Gotlandsruss i fokus

Av ett russ blev det russigt värre  Skrattande

Upp till toppen
Annons: