Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1029 ggr
Tittut
4/16/12, 8:37 AM

God morgon 20120416

Morrn!

Kall men vacker morgon i Odensala. Ska snart åka och titta till hingstarna och ge dem lite mat. Stona ligger runt storbalen och solar och har det skönt.

Julii och Benedykta har namnsdag i Polen idag, om någon undrar. Skrattande

Hoppas ni får en bra dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
Gurkane
4/16/12, 9:05 AM
#1

Godmorgon Russvänner! Solen börjar nog  titta fram här hos oss…

Själv har jag inte ens varit ut ,utan tittat på fina russ på bilder och film på datorn. Movitz och Hauk med matte Solveig. Väldigt roligt att se! Vilken reklampelare! Livs levande reklampelare!

Här väntar en dag mot det "slöa" hållet. Är inte så pigg idag…heller. Ännu.

Hoppas Ni andra får njuta av Era vänner på många olika trevliga sätt idag.

MagganS-B
4/16/12, 10:01 AM
#2

God förmiddag!

Här är det ingen som solar, men jag skall ut i trädgården i alla fall…..

Måste jobba lite på Antikbodens hemsida också!

Håller verkligen med ovanstående, vilka fina och duktiga russ och en lika duktig matte!

Ha en bra måndag!

Miica
4/16/12, 10:48 AM
#3

God förmiddag på er! Solen kikar fram men en annan sitter på jobbet! Äntligen har en favorit i repris kommit igång! Veckans hingst! Fortf saknar jag många uppdateringar och hoppas de är flera som vill ha med sina grabbar! I eftermiddag väntar träning och lite ryktning av håriga o tjocka russdamer :) alltid lika kul att kika på magarna! Hoppas alla får en toppendag ute i vårt avlånga land!


VeronicaP
4/16/12, 11:15 AM
#4

God förmiddag

Här skiner solen men vinden är riktigt kall.

Väntar någon timme till innnan jag släpper ut Mary och fölet , ska sen försöka få en bra bild på fölis så jag kan skicka in till fölsidan.

Ha en bra måndag

Lena90
4/16/12, 11:36 AM
#5

God middag på er :)

Väntar på att min svärmor ska komma och hjälpa mig köra Semlan och min fjord åring Locka hem till henne för besök av veterinären imorgon för årlig dos vaccin. Min ursprungliga plan att köra dem själv gick åt skogen när min bil förra veckan får för sig att börja krångla och sista delen får min sambo idag :P Då är det tur att det finns andra att luta sig åt som hjälper en :)

Anledningen att vi ska köra dit dem idag är för att jag tänkte träna lite löshoppning med Semlan :P Får se vad hon tycker om det ;)

Ha så gott

Carpe diem!

Upp till toppen
Annons: