Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 730 ggr
garrilina
2012-04-15 08:41

God Morgon 12-04-15

God Morgon! I dag är det strålande sol och klarblå himmel, har varit ett par minusgrader i natt så leran var frysen när de fyrbenta gick ut i sina hagar. Var min uppgift idag att fodra och släppa ut då dotter, måg och Björksta Trolltrix åkte till Romme för att tävla, de for 6.30 få se när de är hemma. Så i dag håller jag tummarna här hemma och väntar på rapport.

Nu blir det mockning för mig och sen en tur till pappa och kolla upp vad han ska ha handlat. Hockey på tv i kväll.

Ha en bra söndag!

Annons:
Tittut
2012-04-15 11:18
#1

God förmiddag!

Sol och snö i Odensala. Snön föll i och för sig i går, men ligger kvar även idag.

Har lite skrivjobb att fixa, sedan måste jag nog ta ett tag med dammsugaren. Ser ut att vara dags igen.

Hoppas ni har en bra söndag, runt om i landet!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

murkla
2012-04-15 11:28
#2

God Förmiddag!

De har slitit någon snöfliga här  i Malung nu på morgonen men de är de lungt.. Idag känns de lite segt var ute i går på byapub men mycke roligt var de allt.

Idag blir de nog en körtur med Murkla. Sedan blir de nog lungt!

Ha en bra dag.Skrattande

www.russmurkla.zoomin.se.  :) www.foreverliving.se

VeronicaP
2012-04-15 12:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God förmiddag

Här hemma är de lite mulet nu men innan var solen framma , verka ha svårt för att bestämma sig hur vädret ska vara.

Här hemma har de ju hänt en del saker

Bla att Mary fölade fredagen den 13 april ett fint sto föl pappa är ju Micklas. vi har hämtat hem Cronelds Susamarula till oss så nu går hon här i en hage och idag fick hon sällskap av Dee-dee NQ

Idag går Mary ute med sitt föl som har fått namnet Slättens Ellen ute i den stora hagen och myser , Ellen är allt en liten buse som springer runt och håller i gång sin mamma.

Ska se sen om jag kan lyckas få något bra foto på den lilla i full action.

janehellen80
2012-04-15 14:34
#4

#3 åh så söt.. Grattis till fölet :)

Medarbetare på Gotlandsruss i fokus

Av ett russ blev det russigt värre  Skrattande

VeronicaP
2012-04-15 14:38
#5

#4 Tack

Upp till toppen
Annons: