Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 661 ggr
murkla
4/13/12, 8:49 AM

God Morgon 12-04-13

God Morgon!  -4 i morse.  uppehålls väder idag. Kanske lite sol.

Premiärtur på cykel igår för bilen var död i batteriet så de var bara att ta cyken till jobbet . Inte långt men jag är lat.

Så är jag pigg och kan inte sova som man borde efter ha jobbat natt.

Senare i dag blir de att åka med bilen till verkstan så de får kolla vad som dra ur mitt batteri, Sedan blir de en tur till Murkla min. Se om jag kan få sällskap till en körtur kanske. Prova min baksele.

Se vad Fredagen har att erbjuda om de tur eller otur?

Ha en bra. Skrattande

www.russmurkla.zoomin.se.  :) www.foreverliving.se

Annons:
Tittut
4/13/12, 9:08 AM
#1

God morgon!

Här vankas kastration av 1-årshingst. Hoppas det går bra, så att han kan få gå med sina jämnåriga leksystrar när den gamla hingsten ska få tjejsällskap.

Grått och kallt som vanligt känns det som. Jag skulle uppskatta lite vår och värme, men det kommer när det kommer.

Ha en bra fredag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
4/13/12, 9:34 AM
#2

God Förmiddag!

Här strilar regnet ner precis som i går, bara att hoppas att dagen slutar lite ljusare…..men det är ju fredagen den 13:e! Kommer nu vårvärmen blir naturen ett riktigt växthus efter det här regnandet…..

Skall strax åka och handla för min mamma, sen väntar boxmockning!

Ha en bra dag alla!

StuteriSolo
4/13/12, 11:41 AM
#3

God förmiddag i landet!

Här strålar solen, och det är en underbar vårvinterdag. Pimplare p åisen när jag åkte till jobbet, de andra dagarna i veckan har det varit rätt öde på isarna…

Sprutt i växthuset, upptäckte att även min andra gräslök har överlevt vintern trots att den står i en låda med jord och inte har någon markkontakt(och inte har jag vannat heller)

Om vi orkar tar vi oss nog ut med några hästar ikväll, solen ger ju en del energi trots allt Skrattande Snorigt värre är det i alla fall. Klappade litet på QP, och blev helt grå, hon fäller en aning…

Upp till toppen
Annons: