Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1047 ggr
Gnistra
2012-04-05 06:34

God morgon 12.04.05

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Här är det frost i gräset -2 utanför fönstret och sonen åkte nyligen i väg mot Visby med bussen. Själv ska jag ut och fodra och pyssla med hästarna och jobbet börjar kl.13.00 till sen kväll.

Hoppas att ni alla får en trevlig påskhelg!

Annons:
StuteriSolo
2012-04-05 07:07
#1

Godmorgon i landet!

Klart och kallt idag med, halvdag och sedan bär det av till Enköping eftersom vi kom på att om jag har stängt på lördag så har vi flera lediga dgar i sträck.

Sara var utmed FLisan igår efter obet, idag hinner vi nog intemed något alls tror jag .

trolldalen
2012-04-05 08:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God Morgon!

Runt nollan och blåser. Snön som kom häromdagen är nu borta.

Vi går i väntans tider här, en av våra finnstövare ska valpa. Idag är det dag 62

och inatt har jag varit ut ett antal gånger med henne. Gubben å jag turas om att sova nere med henne, så får åtminstone en av oss sova gott.

Idag blir det ridtur med dom stora hårbollarna(nordisarna). Våra hästar släpper massor av hår…

Ska även försöka mäta mankhöjden på Tykke och Alba. Tycker dom växer jätte fort!

Ha en bra torsdag!

Mari / Finns på facebook: Trolldalens Sadelmakeri & Stuteri

garrilina
2012-04-05 16:31
#3

God eftermiddag! Hemma efter en seg dag på jobbet eleverna var inte så motiverade i dag Förvånad vi har varit på teater och tittat på vår duktiga musik och dramagrupp. Ett härligt avslut på dagen blev när 2 15 åriga killar gick runt i klassrummen och önskade Glad Påsk i bästa kärringutstyrseln helt på eget intiativ. Krävs lite mod för det.

Nu blir det att valla dammsugaren innan avfärd mot Blåkulla, vi syns väl?

Ha en bra fortsättning på dagen!

Upp till toppen
Annons: