Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 714 ggr
Tittut
2012-03-27 07:59

God morgon 20120327

Morrn!

Har  numera en polsk almanacka hängande på väggen och där är det Lidii och Ernesta som har namnsdag idag om någon undrar. Skrattande

I Odensala är det friskt och härligt ute. Inte så varmt ännu, men vi hoppas på en fin dag utan sista dagarnas kalla vindar.

Ska grotta ner mig i skrivjobb, så det är bara attt lägga sig i selen så som så ofta förr.

Ha en fin tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
StuteriSolo
2012-03-27 08:11
#1

Godmorgon i landet!

Solskenn och varmgrader redan. Läkarbesök står på schemat idag, först Sara och sedanjag, de hade inte två tider efter varandra…

Hoppas det går att få bort det här vi har, är så jobbigt att inte orka göra något för att man inte får luft.

Butiken annars, famrorkväll ikväll, Simon ska ge hästarna en bal eftesrom han jobbar resten av veckan.

murkla
2012-03-27 09:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God Morgon!

Ingen sol i dag än Men de hoppas att de blir. Fick hoppa in och ta ut hästar i mores som hon var sjuk som skulle.

Sambon har åkte till Stockholm på jobb, Så jaghar en vecka för mig själv här.. Skönt så…

Rykta mera häst o tömkörning sedan rida i kväll. Och så åter på jobbet i morgon.

Ha en bra dag!

#1 Får verkligen hoppas på att de hittar vad felet är, de måste vara jobbigt att inte orka  och inte få luft samtidigt. De måste vara frustrerade . Krya på er.

Läger upp en bild på Mitrus när han får en kram av sin nya ägar. Och var så duktig på brukridnings träningen, i Lördags. Så jag har sålt Mitrus i dag. De känns konstigt men Väldigt bra för jag vet att han får de jättebra där. Mitrus är verkligen en guldklimps pärla.

www.russmurkla.zoomin.se.  :) www.foreverliving.se

MagganS-B
2012-03-27 10:48
#3

God Förmiddag!

Här blåser det och är lite halvmulet, nåt regn är inte i sikte.

I går blev äntligen mitt växthus klart och tomatplantorna växer här i mitt fönster för varje dag, så snart är det dags att använda det också!

Nu är det lagning av lamm/hästhus som gäller. Den lilla inackorderingen, som för övrigt har åkt, roade sig med att sparka sönder en vägg, dessutom tog han en av skjutdörrarna i mitt fina stall! Snacka om arbetslust!

Nu blir det lite matbrödsbakning!

Ha en bra dag!

Upp till toppen
Annons: