Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1100 ggr
karisma
3/22/12, 6:48 AM

God morgon 2012-03-22

Morgon

Solen väkte mig vilken känsla att se den det första man gör för dagen. Idag hemma jobb sedan kommer en efterlängtad hovslagare och fixar fötterna på djuren, om vi hittar några i lerainpakningen de har runt fötterna Kvällen går åt till kontorsjobb sedan är den här lediga dagen slut.

ha en bra dag i solen

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
StuteriSolo
3/22/12, 7:13 AM
#1

Godmorgon i landet!

Här regnar det och är någon minus, det var bra halt när jag gick ut och tog in ved, bussarna i grannkommunen är inställda pga halkan.

Tidigt till stan idag, utvecklingssamtal med Sara.

Peter kommer hemi eftermiddag, och få se om det blir något hästande idag, ser ju inte ut som det just nu iaf

trolldalen
3/22/12, 8:24 AM
#2

God Morgon!

9 plus ute och regnat nu på morgonen, trodde inte det kunde bli halare än det redan är…men det kan de.

Kämpar med min förkylning, kan idag åtminstonde hosta utan att lungorna följer med upp. Flera år sedan jag var förkyld sist så har nog glömt bort hur det är.

I dag kommer hovslagaren och ska verka allihop.

Ha en bra torsdag!

Mari / Finns på facebook: Trolldalens Sadelmakeri & Stuteri

murkla
3/22/12, 11:32 AM
#3

God förmiddag än..

Igår var jag i Borlänge på ponny mätning gissa om de var varmt där + 16 grader.. Underbart.

Idag blir de bio i Vansbro Nobels testamente. Liza Marklund. De ska bli kul..

Sedan blir de Murkla o borsta bort lite hår/päls… Gud vad jag längtar tills  Man kan börja köra. I april ska jag prova på brukskörning med Murkla de ska bli kul.

Annars de väl bra här. Hoppas att ni har de bra.

Några som har bra tips att tänka på brukskörning???

www.russmurkla.zoomin.se.  :) www.foreverliving.se

Upp till toppen
Annons: