Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 659 ggr
StuteriSolo
3/17/12, 10:03 AM

Godmorgon 12-03-17

Godmorgon i landet!

Sooool idag med, på termometern är det 18 grader varmt, det har kommit några cm snö inatt men molnen har flugit iväg.

Känner mig bättre idag, medecinen jag fick verkar hjälpa.

Butiken idag, och sedan kankse vi kan ta oss ut med några hästar om vi orkar.

Annons:
annelie-huskvarna
3/17/12, 10:48 AM
#1

God förmiddag Glad

Här på småländska höglandet är det mulet och grått idag. Har precis kommit in igen efter att ha varit på min första hoopträning tillsammans med Giro. Det gick kanon och vi tyckte båda att det var skoj Glad

Nu bär det snart av till mamma för att tömköra Elvis och Alvin, sen en sväng til ridskolan som firar 20 år i år.

Ha en skön lördag!!

garrilina
3/17/12, 10:55 AM
#2

God förmiddag! Solen skiner även idag och det är redan +10 i skuggan, härligt. Hästarna mitt ansvar, då resten av familjen åkt iväg på kurser på olika håll. Nu mockning inför kvällen sen muffinsbak hos pappa inför hans 88 årsdag i morgon.

Ha en bra lördag!

JonEwe
3/17/12, 11:18 AM
#3

18 grader varmt och det har snöat? Förvånad

Tittut
3/17/12, 11:58 AM
#4

God dag, får det väl bli här.

Har ägnat förmiddagen åt städning. Att det alltid ska behövas?

Grått och kalla vindar ute, så det blir en del inomhusarbete idag.

Ha en fortsatt bra lördag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

VeronicaP
3/17/12, 5:06 PM
#5

God kväll

Här har det varit lite smådugg hela dagen och rätt kallt.

Vi har varit inne på banan hela dagen och Amanda har kvalat Lova Ess idag och de gjorde de lugnt och fint 2.07,3

Hälge fick en bra träning med och han är väl eg också kvalklar men vi stressar inte med honom :D

Lisa-trollet
3/17/12, 7:13 PM
#6

Go kväll

Här har de vart mulet hela dagen. Nyss hemkommen från stallet. Vi släppte ihop lillhingsten med de stora pojkarna idag, han blev snabbt kompis med sin pappaGlad

Annons:
Upp till toppen
Annons: