Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 620 ggr
karisma
2012-03-10 06:47

God morgon 2012-03-10

Morgon där ute

Vaknade till det ljuvliga ljudet av takdropp och + 4,8. Nu kommer ett tag med skitiga djur och mattor men snart är det barmark. Idag lördag blir det litet blandat med sysslor en massege inbokad på eftermiddagen så skönt det ska bli Till kvällen ska jag nog titta på melodifestivalen har inte sätt ett helt program så jag måste nog bli lite medveten annars kan jag ju inte gnälla på dåliga låtar

ha en bra lördag och heja Tosten

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
[Tjiwi]
2012-03-10 07:21
#1

Morron!

Här är det kalasväder, blå himmel och solen på G!!

Vi ska åka på skogskörardag idag med Njord.

Ha en skön lördag, det ska jag.

annelie-huskvarna
2012-03-10 07:27
#2

Godmorgon

Plusgrader och det ser ut som in blå himmel börjar synas bakom molnen.

Idag blir det plugg, städ och en härlig ridtur med Giro om det blir en sväng i skogen eller ridbana/ridhuset får jag se… Men lutar nog åt ridbana/ridhuset då vi behöver träna lite på teknikhinder inför vår första tävlingsstart i Working Equitation.

Ha en underbar dag allesammans Glad

VeronicaP
2012-03-10 09:03
#3

God morgon

Idag fyller dottern 18 år och vi ska ha fest för henne ikväll så dagen går åt till att fixa till här hemma så att alla får plats mm , de blir många som kommer och tur är ändå att de bara är släkten som ska komma ,de räcker gott och väl :D

Ha en bra lördag

MagganS-B
2012-03-10 09:15
#4

God Förmiddag!

Här regnade det i natt, men håller på att klarna upp, kan nog bli en fin dag.

Skall åka ut på sydöstra Gotland och hämta hyllor till loppisen…..kan bli en fin utflykt!

Ha en bra dag!

StuteriSolo
2012-03-10 09:28
#5

Godmorgon i landet!

SOlsken och rejäl blåst här, solen skiner på termometern, den visar tio plus..

Butiken och kanske litet hästar, beror på hur halkigt det blir, ridbanan lär bli isbana om det fortsätter så här.

garrilina
2012-03-10 09:52
#6

God morgon! VÅR i luften, ingen blåst idag, termometern visar + och solen tittar fram, bäddat för en strålande dag. Synd bara att det är slut på ledigheten om en dag.

Hästarna fixade, frukosten uppäten, nu blir det ute resten av dagen! Ha en bra lördag!

Annons:
Upp till toppen
Annons: