Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 789 ggr
karisma
2012-03-09 07:18

God morgon 2012-03-09

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon där ute

Idag grått som aska ute, +2 det är bra för snösmältning Min kropp har tröttnat på att vara som en fiolsträng när jag går ut och jag har nog nött ut broddarna snart Bara hemma jobb idag fast det har samlats en del på hög så lite mera kaffe så är det dax att beta av en del Vill ha vår och barmark nuuuuuuuuuu

ha en bra fredag

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
StuteriSolo
2012-03-09 07:32
#1

Godmorgon i landet!

Här är det mulet och nollgradigt, tråkväder. Regn lovat framåt kvällen, precis vad vi behöver, eller inte.

Butiken idag annars, kanske hinner vi utm ed QP före, gäller ju att passa på innan allt blir is här

Tittut
2012-03-09 07:59
#2

# 1 Håller med! vill ha vår och varmt. Här är det grått och isande kallande vindar.

Måste köra en storbal hö till hästarna, de äter så man häpnar, men först måste jag få iväg dagens post.

Hoppas ni alla får en bra fredag.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
2012-03-09 08:49
#3

God Förmiddag!

Här är lite fuktigare i luften nu, känns att det är vår, fast det ligger lite snö kvar i skuggan!

Skall iväg och handla, kylskåpet är tomt, men först kommer DHL med det nya växthuset! Nu är det dags att stoppa tomatfröna i jorden!

Ha en bra dag!

garrilina
2012-03-09 08:53
#4

God Morgon från ett grått och isigt Hudik. Det fina sportlovsvädret har då inte varit här denna vecka….som gått fort…..

Nu blir det en sväng till pappa och hjälpa honom att byta gardiner, sen blir det stallfix. Till kvällen får vi se om sonen dyker upp på besök eller om han blir kvar på livgardet under helgen.

Ha en bra fredag!

Upp till toppen
Annons: