Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 721 ggr
karisma
3/2/12, 6:46 AM

God morgon 2012-03-02

Morgon på er

Ljust redan vid sextiden härligt, bara all is försvann så man kan gå normalt Hemma jobb idag få se om man kan komma ut med någon häst utan slå ihjäl sig på isen.

ha en bra fredag på er

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
StuteriSolo
3/2/12, 7:06 AM
#1

Godmorgon i landet!

Mulet än så länge, flera plusgrader och fryser det på nu kan vi bara glömma att ta ut någon häst ur hagen ens…

Butiken idag annars, Jonna är här och Peter kommer hem i eftermiddag.

[Croneld]
3/2/12, 7:29 AM
#2

God morgon!

Vackert solsken hos oss och enligt väderprognosen ska vi ha det idag. Jag ska motionera Susamarula, det går att kryssa sig lite fram utan att slå ihjäl sig på isen.

Barnen has sportlov så de får göra matsäck och så får vi gå ut på hajk.

Solskenet är bra för själen, så njut idag!

[Tjiwi]
3/2/12, 7:42 AM
#3

Morron!

Här är det stresskänsla redan från start!! Har massor som ska hinnas med idag innan jag ska åka och träna mitt par för Christer Pålsson som kommer upp hit för att hjälpa landslagskusken och vännen My och mig, blir nystarten för Joel! Sedan packa för att tiiiiidigt i morgon bitti dra upp till Norrtälje för ponnyparträff!

Full fart framåt m a o, ha en skön dag, här skiner solen!!

VeronicaP
3/2/12, 7:43 AM
#4

God morgon

Även här skiner solen idag , det är frost ute så det har nog varit lite kallare i natt än det varit de sista nätterna.

Själv nyser jag och kliar ögonen har gjort så nu i dagarna 3 ;) men de ska väl gå över .

Här måste Lova bli skodd då hon blivit jätteömfotad och går inte att köra på vägarna så hon får vila tills hon får skor på sig.

På söndag ska förhoppningsvis Lova och Ijor få massage om vi får ihop allt tidsmässigt :D

Ska även bege mig in mot staden och köra och rapportera in Ijor och Edwins vaccinationer :D

Ha en underbar freadag :D

[Croneld]
3/2/12, 8:04 AM
#5

# 3 Du kommer att vara ganska nära mig i helgen och solen ska skina hela helgen! Hoppas du får trevligt.

Faradiba
3/2/12, 9:36 AM
#6

Här nere i väst skiner solen just nu är det +5 i skuggan.

Lite trist att sitta inne och plugga men så blir det ibland. Det ska ju vara underbart väder hela helgen så jag får ta igen det då :)

Trevlig helg!!

Annons:
garrilina
3/2/12, 3:22 PM
#7

God eftermiddag! Solen skiner och det blåser så det är svårt att stå upprätt. Alla fyrbenta fick sitt hö inne i morse så de fick det i sig och fick sedan gå ut. 2 av dem är ute på tur nu, då sonen är hemma och var ridsugen. Han har stått på en snowboard de sista 2 månaderna så det blev nog ovant.

Själv kämpar jag på med min uppsats (innebär att jag putsat på det som redan skrivits) kan inte bestämma mig för frågeställning….

Ha en bra fredag kväll!

Upp till toppen
Annons: