Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 466 ggr
StuteriSolo
3/1/12, 7:28 AM

Godmorgon 12-03-01

Godmorgon i landet!

Mulet och plusgrader, det har rasat från stallet och en fjärdedel av hustaket, tur det inte rasat framför dörren…

Hoppas det inte fortsätter att tina så det blir isgata överallt lagom till sportlovet när vi ska hinna ut med hästarna!

Butiken idag, Jonna kommer hit i eftermiddag så jag ska fortsätta röja i vårt gästrum.

Annons:
MagganS-B
3/1/12, 10:33 AM
#1

God Morgon!

Första Mars! Vårmånad hoppas vi…..fast här är dimmigt och kulet i dag. Inte just nån snö kvar och ganska torrt i hagarna. I dag kommer en ny häst till stallet, Sitrus, inackordering, skall pröva på i 14 dagar! Får se vad tanterna tycker om en herre i hagen!

I övrigt skall jag till stan med min bror, vi har lite att ordna efter min pappa…..Och vänta på telefonbesked från lasarettet om när jag skall operera min häl!

Ha en bra torsdag!

Tusen
3/1/12, 11:32 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Har hunnit med att köra Panter 593 innan skolan i det fina vårvädret. Nog känns det som mars och att våren är på väg alltid. Skrattande

[Croneld]
3/1/12, 1:38 PM
#3

Här har vi lite mer snö och vi var ute med alla tre russen som blev ridna på hagmarken. Susamarula gick andra gången utan att bli ledd med ryttare på ryggen och hon är läraktig. Innan så har jag haft lång lina och gått brevid när dottern ridit.

Cherie och Tigerlilja tog sig en galopprunda men Susamarula fick snällt vänta hos oss som gick. Men hon travade dock fint med ryttare på ryggen och är duktig som hon aldrig gjort annat.

Upp till toppen
Annons: