Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 767 ggr
StuteriSolo
2012-02-21 06:52

Godmorgon 12-02-21

Godmorgon i landet!

Nu börjar det ljusna redan före sex, så himla skönt!

Bara ungefär fem minus och nu verkar vinden ha blåst iväg.

Hästarna är uppe vid grinden, undrar om det är alla och varför de är uppe i så fall. Nu är de sällan uppe alla på en gång annat än om det är slut mat eller om det är något annat som inte är som det ska. Häromdagen hade de blivit skrämda av något och ingen ville gå ner längre än till halva hagen.

Annars butiken idag, Sara kommer hem med fembussen idag med så jag vet inte om hon hinner ut med någon idag.

Annons:
karisma
2012-02-21 07:49
#1

Morgon där ute

Idag är det grått och +4 med takdropp. Det blir lite hemma fix innan eftermiddags jobb borta Skall beta av en lång telefonlista som jag samlat på mig med massa måste samtal Annars är det bara som vanligt i roslagen

ha en bra tisdag på er

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
2012-02-21 09:04
#2

God Förmiddag!

Här är det också grått, plusgrader och blåser. Trodde huset skulle blåsa bort i natt, vaknade av några riktiga vindstötar + att regnet öste ner.

I dag blir det lite ärenden med min gamla mamma, måste städa och tvätta också, men det ordnar sig väl framåt dan…..

Ha en bra dag alla!

trolldalen
2012-02-21 12:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God Dag!

Kom hem med stoet Ise för några timmar sedan. Hon har avslutat sin karriär som ridskoleponny nu. Nu blir det körning och betäckning till sommaren.

Ihop släppet gick smärtfritt, fölen vart väldigt uppspelta ett tag men nu är det lugnt i hagen.

Sol, takdropp och kraftig blåst är vad det bjuds på idag.

Ha en bra dag och ät semlor idag…

Mari / Finns på facebook: Trolldalens Sadelmakeri & Stuteri

Lisa-trollet
2012-02-21 15:21
#4

Go dag. Soligt och varmt här idag. Var på öppna förskolan på förmiddagen och lite senare ska jag och Emilia ut och rida.

Det var russ på tv igår, i familjen annorlunda. Dom var på en travskola utanför karlstad tror jag.

Ha en bra dag.

Upp till toppen
Annons: