Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 807 ggr
annelie-huskvarna
2012-02-02 05:16

Godmorgon 2012-02-02

Godmorgon i landet Glad

Här på småländska höglandet visar termometern även idag -13… Sitter och avnjuter dagens första tekopp och snart bär det av för ett morgonpass i yoga innan jobbet. Ikväll blir det matteplugg…

Ha en underbar dag!

Annons:
VeronicaP
2012-02-02 07:41
#1

God morgon

Här visar det -9 just nu och jag har precis skickat iäg 2 av barnen i familjen till skolan , ska snart väcka Amanda då vi ska köra in på banan och träna hästar idag på förmiddagen , vi får utnyttja slingan då vi inte kan köra hemma alls just nu. Vi måste köra på förmiddagen idag då de är årsmöte ikväll.

Ska även hinna med att köra minstingen att klippa sig vid  ett tiden , och hämta smörgåstortorna till mötet ikväll så det är som sagt full rulle ;)

Ha en underbara onsdag :D

MagganS-B
2012-02-02 09:05
#2

God morgon!

Snökanonen som skulle komma har hittills gett oss ca. 10 centimeter nysnö, det blåser lite, så snart ligger den i dikena i stället för på fälten.

Dussi tyckte det var jättemysigt med snö, vi har ju bara haft ett par centimeter förut…..den som inte gillar snö är Tax-Lusen, han blir blöt om magen! Jag gillar det inte heller, men vad skal man göra? Skall baka lite i dag!

Ha en bra torsdag!

StuteriSolo
2012-02-02 10:33
#3

God förmiddag i landet! -23, solen har kommit fram och det är jättevackert, men ack så kallt ute. Har hunnit en sväng till min vän kotknackaren som fick göra ett beckjobb, så nu kan jag röra mig igen. Butiken resten av dagen, ska bara skjutsa hem Sara också, väntar varor men det ser inte ut som om de kommer. Tänk om alla hade leveransspårning!

Upp till toppen
Annons: