Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 774 ggr
karisma
2/1/12, 5:05 AM

God morgon 2012-02-01

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon till en ny månad

Roslagen är fortfarande svart och - 11 så vad som kommer att funka nu på morgonen blir roligt att se Idag jobbar jag morgon sedan blir det lite häst och kvällen avslutas med årsmöte på BRSF Men nu njuter jag av ett gott kaffe och levande ljus samt en brasa som sprakar i bakgrunden.

ha en bra dag där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
annelie-huskvarna
2/1/12, 6:22 AM
#1

Godmorgon Glad

Småländska höglandet bjuder idag på en kall morgon med -13. Hoppas på ännu en härlig vinterdag med blå himmel och sol. Snart bär det av för lite jobb, sen blir det en härlig ridtur med Giro i em och kvällen får nog gå i pluggandets tecken.

Ha en underbar dag Glad

garrilina
2/1/12, 6:59 AM
#2

God Morgon! -6 här i södra norrland. Tidigt på jobbet idag då dottern åkte med mig till bussen för att ta sig till jobbet.

Arbetar lång dag och sedan blir det lite födelsedagsfirande av dottern när hon kommer från jobbet. Vi gjorde smörgåstårta i går kväll, hoppas den smakar bra.

Ha en bra dag!

StuteriSolo
2/1/12, 9:17 AM
#3

Godmorgon i landet!

Kylslaget ute idag, -19 och så kommer det ner litet fluffig snö också. Det betyder moln på himlen, jag undrar hur kallt det skulle vara om det vore klart?? Det vill jag inte ta reda på Skrattande

15 grader i köket när jag steg upp, brrr. Nu är det dock anständig temp.

Butiken idag, farmorkväll ivkäll. Imorgon retur till kotknackaren, han misslyckades igår, för när jag kom till jobbet och klev ur bilen kunde jag knappt gå och det har inte blivit bättre…

Hästarna får då vila i form tills jag kan röra mig igen

MagganS-B
2/1/12, 9:27 AM
#4

God Förmiddag!

Mulet, lite blåst och några minusgrader. Nu väntar vi på "snökanonen" som skulle komma från Baltikum!

Ny månad är det och ännu ett litet steg närmare våren. I går när det var sol kvittrade fåglarna, men i dag äter dom bara talgbollar och solrosfrön, har inte tid att kvittra! Får se om vi är mer insnöade än vanligt i morgon!

Ha en bra dag!

VeronicaP
2/1/12, 11:25 AM
#5

God middag

Här var det -9 i morse när jag släppte ut Micklas och Lova.

gick ut och kollade i lösdriften så att vattenkoppen fungerade hm nog gjorde den de allt , nipplen hade hakat upp sig så de sprutade vatten hm efter fixat till nipplen så var den som vanligt igen men de blir ju lite extra jobb för mig nu , jag måste ut och strö upp mycket halm där nu ..

Ska se om jag orkar tömköra Edwin idag igen , han är duktig nu och snart är han precis så lydig som jag vill :D , men får kolla först om min kropp vill det med bara ;)

Ha en underbar tisdag

Upp till toppen
Annons: