Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 809 ggr
Miica
2012-01-30 06:04

God morgon 2012-01-30

God morgon gott folk, hoppas att ni har haft en bra helg!
Själv har man jobbat hela helgen och sitter nu på min tredje och sista natt innan man är ledig 24 timmar och sen går på ett dagspass igen!

Ingen aning om vad det är för väder ute ännu, fortf mörkt!

Idag blir det att tömma min och min kompis lägenhet då vi skall bli "sambos", vi har i dagsläget en tvåa var, men hittade ett fins hus på landet så vi får en tvåa var fast med gemensamt kök och betydligt lägre hyra!
Så det sista ska ut ur lägenheterna sen blir det till att städa heeela långa dagen! (Längtar redan till ikväll och att få sova i sängen!)

Hoppas ni får en kanondag allihopa!


Annons:
MagganS-B
2012-01-30 10:31
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God Förmiddag!

Diplomtillverkning pågår, fast egentligen skulle man gå ut i det fina vädret. Kallt har det varit här på Gotland i natt, neremot -10!

Tog några bilder i går, det här är Dussi Ess, 1 år! Hon som går efter är Deli Ess…..med Tysonföl i magen förhoppningsvis!

Ha en bra dag!

StuteriSolo
2012-01-30 13:10
#2

God middag i landet!

-13 här och mulet som tur är, där det är klart är det nog betydligt kallare!

Butiken för min del idag, Sara är hemma idag med förkyling 2.0 med huvudvärk också. Den där förkylningen vi har kommer och går, man blir aldrig av med den!

Vi behöver idka litet hovvård på diverse hästar, och ska väl försöka oss på någon ikväll. QP står först på listan, hon är dock litet bråkig med fötterna så får väl se hur det går med min trasiga rygg.

Upp till toppen
Annons: