Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 612 ggr
Tittut
1/29/12, 11:50 AM

God förmiddag 2012-01-29

Strålande sol och -7 grader, en riktigt fin vinterdag.
Jag är på väg ut på skogspromenad med hundar och min mamma, bäst att passa på att tanka lite solenergi när den bjuds.

ha en fin söndag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
VeronicaP
1/29/12, 12:23 PM
#1

God middag

Idag fyller minsta sonen 9 år så vi ska snart ha gäster som kommer hit och firar lilleman .

Vädret är halvmulet och kallt , blåser som vanligt .

Idag blir det lugnt med hästarna men igår var Amanda med Lova Ess och Hälge på banan , de gick bra med båda igår och vad härligt fin banan var och även slingan de är allt duktiga grabbarna grus på att sköta banområdets alla tränings möjligheter :D

Ha en bra söndag

StuteriSolo
1/29/12, 1:09 PM
#2

God middag i landet!

Mulet och runt tio minus, vi har varit ut med lilla kusinen på ridtur runt sjön, och Röros ägnade sig inte åt kängutuhopp idag, bara vild galopp som till slut gick i skritttempo… Behöver jag säga att kompisarna som travade försvann i fjärran…

Sedan blir det Älvsbyn och karateträning för Sara så är resten av dagen räddad Skrattande

Peter ska iväg mot Bodö igen ikväll.

garrilina
1/29/12, 1:33 PM
#3

God middag, inte ser då jag någon sol, -1.2 och grått men ett stänk av vår i luften. Första stallets 10 boxar klara, nu lite lunch innan jag fixar in hö, sambon kom ut och tog nästa stallets boxar, lite fuskigt då de är snabbmockade…

Ha en bra fortsättning på söndagen!

Lena Lindblad
1/29/12, 7:15 PM
#4

Hej! Här har varit stax under 0 lite blåsigt men en fin vinterdag med sol och moln. har varit ute med Fally och Toy i skogen på två  härliga ridturer. den första blev med Toy ensam. Yngsta dotten hade inte kommit ut i stallet så medan hon vaknade till liv red jag en tur. Hemma igen med häst 1 då var fröken igång och vi tog en tur med Faly och Fancy. Hästar na var så pigga och "gamla" Fally jätte pigg. Ha det gott!Skrattande

Upp till toppen
Annons: