Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 538 ggr
Gurkane
2012-01-25 05:07

Godmorgon 12-01-25

Godmorgon alla Russ Vänner! Mkt länge sedan jag startade en godmorgontråd. Vaknade redan kl 04! Insåg att det var liite för tidigt för att släppa ut hästarna. Vid 05:30 - 06:00 är det nog mera lagom Obestämd ?

Jo dom går ut rätt tidigt här, om väder o vind tillåter. Dock brukar KP russ alltid få vänta till sist. Han går ihop med ett gäng nordsvenskar som behöver ha betydligt mer mat än honom… Perfekt att låta de äta upp en stor del av frukosten innan lilla damsugaren kommer ut Glad. Uppskattas däremot inte av en liten individ.

Hur väder och vind är här har jag ingen aning om. Kallt är det inne iaf! Ovanför täcket vill säga.

Hästaktiviteter och räkningshögen står på agendan idag. Samt bara slappa och ta igen mig efter en mycket intensiv period.

Ha en trevlig onsdag, med och utan häst. Njut av livet och hämta krafter till morgondagen!

"Gurkane"

Annons:
garrilina
2012-01-25 07:11
#1

God Morgon! Uppe tidigt här med men inte så tidigt som trådskaparen Glad

Har lämnat av dottern på bussen, i tid idag också….och for vidare till jobbet endast städerskan och jag här än så länge. -10 idag med synd att jag inte har motorvärmaruttag här, bilen är nog rätt kall när det är dax att åka hem, konferanstid i em.

Ha en bra dag!

StuteriSolo
2012-01-25 07:26
#2

Godmorogn i landet!

Bara -7 idag, och det är helt mulet. De pratar om radion om det vackra norrskenet som var här och där i länet igår kväll, här var då himlen hlet mulen så man såg då inte något alls.

Butiken idag och famrorkväll i kväll.

Simon gav hästarna en bal igår kväll, och blev genast deras bästa kompis för de hade helt slut mat. Nordisen hade litet problem, då hon är rädd för traktorn, och ponnyerna står ju gärna mitt i vägen istället, så ponnyerna går ju fram och börjar äta av balen fast traktorn står bredvid, och då blir nordisen alldels villrådig, ska hon springa iväg från den farliga traktorn eller ska hon jaga iväg inkräktarna från sin bal?

MagganS-B
2012-01-25 08:47
#3

God Morgon!

Här har snöat lite i natt och det är mulet och minusgrader…..

Har precis suttit med det skojigaste på hela månaden…..räkningarna! Nu är dom betalda i alla fall, fast under protest!

Jobbet med källarröjning fortsätter i dag + att vi måste köra in några kubik pannved!

Ha en bra onsdag!

Upp till toppen
Annons: