Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 522 ggr
StuteriSolo
2012-01-23 07:41

Godmorgon 12-01-23

Godmorgon i landet! Mulet och snöfall, har kommit sisådär 5 cm inatt, och Peter fick ploga igår kväll annars hade inte jag kommit från gården idag.

Peter har åkt mot Luleå för kotknackarbesök, tvätt av lastbil och sedan lasta för vidare färd mot Norge.

Igår var vi ut med tre av russen, Röros utmärkte sig igen, och övade på skolorna ovan marken. Först sista biten vi travade på så sprang hon ordentligt och tog i och längde steget och upptäckte att då kunde hon fortsätta ligga först… Hon blir fullständigt vansinnig om någon går förbi eller om hon måste gå sist i raden när vi .tex möter en bil

Annons:
MagganS-B
2012-01-23 08:12
#1

# 0 Grattis till ett russ med vinnarskale!

God Morgon!

Här kommer ner massor av blötsnö! Inte trevligt, blir bara en massa vatten! I dag skall jag börja städa i källarförrådet…….blir nog minst ett 5-dagarsjobb! Måste också iväg för att bestämma hur mycket hyllor vi behöver till loppisen!

Ha en mysig måndag!

VeronicaP
2012-01-23 08:30
#2

God morgon.

Barnen iväg skickade till skolan och jag dricker en god kopp kaffe och njuter av lugnet ;)

Här är det -5 ute idag och halt på gårdsplanen , tur att de finns en gång man kan gå på utan att riskera att bryta benen ;) …

Ska åka iväg och hjälpa min pappa en runda på kontoret annars ska jag ta de lugnt idag känns det som.

Ha en bra dag :D

StuteriSolo
2012-01-23 08:43
#3

#1 haha, nej vinnarskallen är det inget fel på, nu ska vi bara övertyga damen om att det funkar bättre att använda sin fina trav och inte hoppa som en känguru rakt upp och ner, slå, bocka och tokgaloppera så fort någon passaerar eller kommer upp jämsides och ser ut att kanske komma före

Upp till toppen
Annons: