Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 989 ggr
StuteriSolo
2012-01-21 09:24

Godmorgon 12-01-21

Godmorogn i landet!

Det snöar INTE!!! Helt otroligt, det har nog bara kommit ett par cm inatt.

Mulet är det och en sex-sju minus, riktigt skönt ute!

Idag butiken och i eftermiddag får jag se vad vi hittar på. Peter borde komma hem så småningom, och hästarna behöver en ny bal.

Annons:
karisma
2012-01-21 09:42
#1

Morgon

Roslagen bjuder på gråväder och -2,7 samt förkyllning tillbaka på underteknad. Idag ska jag försöka få in annonser på mina små valpar så de får nya hem samt prova in selen på Kåre som aka på körkurs imorgon En lite tur till staden för att handla lite medikamenten för min förkyllning det kanske blir en liten semla åxå

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
2012-01-21 10:00
#2

Förmiddag…..

Fruset, halt och mulet är det på Gotland i dag. Höll på att stå på näsan när jag skulle hämta tidningen i morse. Är lite ostadig på mitt skadade ben, men förhoppningsvis får jag hjälp nu, efter att ha varit hos doktorn i går! Äntligen! Lite slött, men man måste ju ha tid också!

Bakade semlor i gårkväll, får se om det blir semla till eftermiddagskaffet i dag…..Kjell har gått med vovvarna till skogen, och jag passar tvättmaskinen, blir en runda med snabeldraken också!

Ha en bra helg!

VeronicaP
2012-01-21 10:58
#3

God förmiddag

Idag hade vi tänkt åka in på banan och tränat lite men det blir nog inget av det , här är kallt lite snö och snorhalt ute på vägen och det ska komma mer snö har de sagt hela morgonen .
Jag  tycker det är onödigt att ge sig ut med bil och släp på snorhala vägar.

Idag är jag lite seg efter varit på kalas igår som blev sent (jag körde) och de känns i kroppen idag .

Ha en bra lördag

murkla
2012-01-21 11:23
#4

God förmiddag!

Här i Malung hade vi - 21 i morse nu har de blivit varmare med -14 som de snöa….

Idag ska jag plocka i hopp i garaget så jag kan köra in min bil på lite av isning….

Ta de lungt…

Ha de bra..

www.russmurkla.zoomin.se.  :) www.foreverliving.se

garrilina
2012-01-21 11:26
#5

-14.8 i morse. -8 nu och grått. Sambon och jag är helt själva i helgen då dotter och måg är i Umeå över helgen. Vi har alla fyrbenta fodrade och utsläppta nu blir det mockning och foder in inför kvällen, måste vara klar innan 16.00 då jag vill se handbollen.

Få se om det blir en tur i skogen med några av hundarna också.

Ha en bra lördag!

[Croneld]
2012-01-21 12:41
#6

Hejsan!
Idag tittade jag ut och hade besök i hagen, min jobbarkompis med dotter var här för att rida Tigerlilja. Jag passade på att gå med med Susamarula på en timmes skrittrunda vid hand. Tigerlilja fick trava lite.

Det var uppfriskande med en rejäl promenad, vi gick bort längs landsvägen till sommarstugeområdet och över kohagarna tillbaka till stallet. Skönt när det kan bli en runda och inte behöva gå tillbaka samma väg.

Annons:
Upp till toppen
Annons: