Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1171 ggr
Tittut
1/20/12, 7:27 AM

God morgon 20120120

Fredag igen!

Det går i en faslig fart, men tur att vi går mot ljusare tider, så jag vill absolut inte klaga.

Nu dags för frukost.

Ha en bra fredag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
karisma
1/20/12, 7:38 AM
#1

Morgon där ute

Lite ljusare för varje dag så snart kan man gå ut tidigt. Idag en tur till vet för att besikta valpar Sedan får dagen vara öppen för vad jag gör med den.

ha en bra fredag

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

garrilina
1/20/12, 7:44 AM
#2

God Morgon!

Håller med Tittut fredag igen…

Hemma idag kan styra min fredag själv då jag inte har några lektioner då, skönt. Nu stallet och utsläpp av hästar det var -12,8 vid sextiden och nu är det -8. så det blir lite extra kläder och de varmare handskarna som jag inte behövt använda så många gånger i vinter.

Ha en bra fredag!

StuteriSolo
1/20/12, 9:05 AM
#3

Godmorgon i landet!

Ensam hemma, så jag stängde av ringningen och somnade om, litet vällänge bara…

Mulet och grått ute, och det nsöar men bara litet idag.

Butiken idag, och sedan får jag se om det kommer hem någon idag, PEter fick åka till norge och lasta, så han kommer väl imorgon.

Synd att man är så trött på kvällarna, det var jätteskönt ute igår kväll, men när man har ätit vid åtta-halv nio orkar iaf inte jag gå ut och leka med hästarna. och sover man till halv åtta hinner man inte före jobbet heller…

murkla
1/20/12, 2:54 PM
#4

God för middag!

När jag gick av natten i morse vid 7 tiden hade vi - 22 grader och nu ligger de på ca - 14 .

De skulle bli kallt i natt igen. Burr..

Så i dag har jag inte gjort mycke kan jag säga. Lite svårt som man sover bort nästa halva dagen.

Ha en bra o trevlig kväll.

www.russmurkla.zoomin.se.  :) www.foreverliving.se

Upp till toppen
Annons: