Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1049 ggr
Tittut
2012-01-08 10:57

God förmiddag 2012-01-08

Klockan är redan elva, var tar tiden vägen?

Solen visar sig i alla fall, vilket mottages tacksamt!

Ska med syster på bio i eftermiddag och nu säger dotra vilja åka på nåt lekland, så den här dagen lär gå den med. I morgon börjar skolan igen, så då blir det åter till ordningarna.

Hoppas ni får en bra söndag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
VeronicaP
2012-01-08 11:27
#1

God morgon

Idag är det kyligare ute och de sa att de kan frysa på , kul ju när de regnade som de gjorde igår och då kommer det att bli halt ute.

Jag och mannen har varit iväg i min farfars hus som håller på att städas ut och fått en gammal fin servis + att jag tog en tavla som får mig att tänka på mina farföräldrar , har ju även en tavla från mina morföräldrar som jag tog när de båda hade avlidit . Jag vill ju ha sådant som får mig att tänka på dem :D

Idag ska vi väl tömköra Edwin igen de går bra , har nu varit ute på vägen och tömkört och han sköter sig bra , släpan är inga problem heller

PernillaJ
2012-01-08 12:12
#2

God dag!

Lite grådisigt här, men uppehållsväder och en rättså trevlig vinterdag. Jag tyckte det var kallt som tusan när jag släppte ut hästarna strax efter klockan sju i morse, men det var bara -11º när jag tittade efter. För säkerhets skull har jag eldat i spisen hela dagen, så nu är det tropikvarmt i stugan. Måste nog ta av mig fleecetröjan.

Jag tänkte försöka bli en bättre skribent som levererar material till tidningen Gotlandsrusset i god tid innan sista manusdag, till nummer 1/2012 är det den 25 januari som gäller. Mitt gamla onda jag mailade in manus typ samma kväll, eller i värsta fall nån dag senare. Men nu sitter jag här vid tangentbordet och knegar ganska flitigt.

Gurkane
2012-01-08 16:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Hos oss har det blivit sen eftermiddag nu. Livet går vidare här i skogen bland alla våras hästar.

Vi har en mycket utvecklingsbar russing här i stallet. Mellan allt bus och tjurighet finns en glad, tacksam och arbetsvillig individ som är lättlärd. Det är sååå trevligt att följa dottern min och KP russ på nära håll när de rider lektion. Enorma framsteg gör de varje vecka! Jo jo jag är partisk, men ändock stolt över de båda. Å de får man vara va?

silarp
2012-01-08 17:41
#4

snyggt!! Ovan! :D

Tittut
2012-01-08 17:43
#5

# 3 Härligt att se! Heja Teamet!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Upp till toppen
Annons: