Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1124 ggr
karisma
1/2/12, 6:41 AM

God morgon 20120102

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon där ute

Nu är det svart ute igen +5 och isgata, det är bara att sätt på brodd på fötterna.Idag blir det in till byn och lite möten fort hem så man hinner något innan det är svart igen. Hästarna går som de skitit på sig söndertramade hagar med is uppe på de har inte allt för roligt just nu men det blir vell bättre får vi hoppas

ha det gott på första arbetsveckan för året

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
StuteriSolo
1/2/12, 7:50 AM
#1

Godmorgon i landet!

Här snöar och blåser det, och är bara några minus. Ägnade gårdagen åt att bygga en snöplog till hästarna, ser ut som om jag får prova den ikväll Skrattande

Annars blir det butiken för min del idag, Sara är hemma så får se om hon far ut med någon eller om det är för dåligt väder.

MagganS-B
1/2/12, 8:54 AM
#2

God Morgon!

Vintern tog slut snabbt, - 7 på nyårsnatten, + 5 och regn i dag……Gav hästarna sitt morgonhö inne, skall sen gå ut och ha lite hästvård!

I övrigt blir det en lugn dag…..skall städa i kylskåpet också, hittar säkert nån gammal prinskorv längst inne…..

Ha en bra måndag!

garrilina
1/2/12, 10:17 AM
#3

God förmiddag! Regn grått och isigt, hagarna snart förvandlade till skridskois igen. Vaknade när dottern klev upp vid 5.30 för att åka till sitt nya jobb men det var så mörkt att jag bestämde mig för att ligga kvar. Klev upp vid 8.30 istället Obestämd men om en vecka är det den tiden för mig  också så…

Vi hemmavarande har släppt ut och fodrat de fyrbenta och mågen har åkt iväg för att sko, så nu blir det stallet för mig.

Ha en bra måndag!

Gurkane
1/2/12, 2:43 PM
#4

Regn här med. Fick börja dagen med att sanda gångväg åt hästarna. Har varit till ridhuset på morgonen och det var isgata hela vägen från stallet till transporten…

Men nu har iaf hästarna fått röra sig väl idag också.

Skulle önska…lite torrare ute.

Fotade en del men dottern fick med sig minneskortet när hon åkte iväg..

Upp till toppen
Annons: