Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1140 ggr
karisma
1/1/12, 9:23 AM

God Morgon 20120101

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God fortsättning på er där ute

Efter en natt med ett jäv.. skjutande av raketer så är det nu lungt för stunden, hoppas de inte har några kvar. Jag börjar det nyaåret med förkyllning och feber så kan det gå.

Idag får jag ta tag i min punkterin på bilen så jag har något att åka med annars håller jag mig i stillhet så mycket som möjligt så man blir kry

Nya killen på stuteriet Ängabogårds Hassel
foto H. Bergström

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
StuteriSolo
1/1/12, 9:34 AM
#1

Godmorgon i landet!

Mulet och några minus här.

Vi hade ett lugnt nyårsfirande, det var bara vi hemma, så vilade oss vid nio och vaknade nio imorse. När det blev midnatt vaknade vi av alla raketer som sköts runtomkring, hade man varit mer vaken hade man ju kunnat resa sig och titta på dem Skrattande Eftersom vi bor ovanför byn har man himla bra utsikt från övervåningen.

Idag blir det geja litet ute innan Peter ska iväg till Norge igen, och så skulle visst Sara komma hem så hon ska väl hämtas någonstans.

[Croneld]
1/1/12, 2:56 PM
#2

God fortsättning på er allihopa!Glad

Kvällen i grannskapet var relativt lugn. Jag vissta att ingen i vår by skulle skjuta raketer så kusarna fick gå kvar ute. Inga nyårslöften här inte utan jag ska ta dagen som den kommer, det som sker det sker. Gott nog för mig.

Jag inledde det nya året med att sätta sadel på Susamarula, tog henne på släp när jag körde Tigerlillja en sväng. Passade på att köra på hagmarken innan snön har kommit och vagnen kommer fram överallt.

Nu blir det lite eftermiddagsbio i vardagsrummet.

Upp till toppen
Annons: