Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 644 ggr
StuteriSolo
2011-12-30 08:08

Godmorgon 11-12-30

Godmorgon i landet!

En fem - sex minus ute och jag tror det är mulet, litet svårt att se Skrattande

Det har iaf slutat snöa, min lilla bil går riktigt bra i djupsnö.

Fick köra frma och tillbaka till stan igår kväll, for direkt hem från jobbet och hämtade Sara och Fredde och dumpade dem på busstationen som ligger bredvid jobbet, för vidare färd mot Älvsbyn.

Idag blir det butiken och ikväll kankse Peter kommer hem om jag har tur. Vad ungdomarna har för sig får vi se Skrattande

Annons:
Reko
2011-12-30 08:48
#1

Jag har precis varit till återvinningen med ensilageplast. Med sju hästar i stallet går det en del ensilage och därmed blir det en del plast. Snart är det helg och jag kan fortsätta tömkörningen av de fyra unghästar som ska vara inkörda till våren.

Tittut
2011-12-30 09:13
#2

Gog förmiddag!

Kallare igen, några minusgrader och en sol som försöker leta sig upp över taken. SKönt!

Får se vad dagen har i sin linda. Årets sista pass gjorda i alla fall. Återstår bara ett par kompletteringsärenden som lär dröja, tyvärr.

Ha en fin fredag allesammans!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

PernillaJ
2011-12-30 09:48
#3

#1 Har ni avdelning för balplast på deponin alltså? Här måste jag samla all plast på hög och sedan en gång om året i juni åka iväg och lämna in. Jag gör av med cirka 40 storbalar på ett år, det blir en del.

God förmiddag!

Jag är snuvig och febrig och förkyld - usch, hoppas verkligen inte jag fått den där mycoplasma-pneumonin som gått i bekantskapskretsen. Ingen kul infektion, säger de som drabbats. Jag dricker dekokt med ingefära, citron och honung, och håller tummarna.

Solsken även hos mig, ser ut att bli en finfin dag. Sista vardagen för 2011. Jag funderar över hur jag ska sortera hästarna i morgon kväll, för fyrverkerierna. Har inte tillräckligt många boxar lediga för att stalla in allesamman över tolvslaget, ett par får gå kvar ute.

MagganS-B
2011-12-30 09:58
#4

God Förmiddag!

Lite seg morgon, mörkt och det har regnat…..I går kväll och i natt stormade det igen så man trodde huset skulle flyga iväg. Hästarna är utsläppta och morgonkaffe inmundigat. Nu blir det lite dammsugning och en del andra "måsten"!

# 3 Hoppas VERKLIGEN inte att du får den där äckliga lunginflammationen, den är verkligen inget kul…..

Ha en bra dag!

Upp till toppen
Annons: