Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 816 ggr
StuteriSolo
12/24/11, 7:38 AM

God julaftonsmorgon 11-12-24

Godmorgon i landet!

Ute blåser halv storm, inte så trevligt!

Bara jag vaken här hemma, sedan ska vi ta in granen och i eftermiddag far vi till svärmor.

God jul på er alla!

Annons:
PernillaJ
12/24/11, 8:50 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon!

Jag har snyggat till hästarnas bäddar, ska bädda min egen säng med nya lakan också så får vi allesamman sova skönt i jul. Här är det ett par minusgrader och isigt efter gårdagens onödiga slaskande. Man får hasa försiktigt över stallplanen, utan alltför mycket knäaktion.

Om några timmar ska jag åka på traditionell jullunch i Rättvik. Innan dess litet pyssel hemmavid. Har mjukstartat julaftonsätandet med en clementin.

God Jul alla russvänner!

MagganS-B
12/24/11, 9:22 AM
#2

God Julaftonsförmiddag!

Har sovit lite länge eftersom sista skinkan (föräldrarnas!) inte var klar förrän strax efter 12! Nu skall jag fixa lite innan det blir duschen och julkläder på! Något julväder har vi inte här på Gotland, utan + 4 och regnet står som spön i backen. Grannens åker och min hästhage ser ut som insjöar!

Ha en riktigt fin Jul, hoppas tomten bara kommer med sånt ni önskar er!

karisma
12/24/11, 9:50 AM
#3

God Julhälsning

Från ett blött roslagen bara lera men får titta på tv för att få julstämning.

Hoppas ni alla får en bra julafton

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
12/24/11, 10:17 AM
#4

God Julpå er!

Nu ska vi ut en sväng i skogen, promenadför de flesta. Jag tar vagnen och Tigerlilja ska få en luva!
Ha det gott idag!

VeronicaP
12/24/11, 10:43 AM
#5

God Jul

Här försöker solen tränga sig fram men de har regnat som attan i natt och de är stora sjöar överallt , hästarna har lerbad i hagen med de betalar ju vi människor dyra pengar för ;)

Idag blir det inte så mycket gjort med hästarna men de som står på stall har fått lite morötter i krubban :D

#4 Klappa på lilla Tigerlilja från oss

trolldalen
12/24/11, 1:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

God Jul till er alla från oss norrlänningar.

-6, ca 20 cm snö och vackert väder…lite julstämning har vi iaf.

/ Mari, Beata, Tykke och Alba

Mari / Finns på facebook: Trolldalens Sadelmakeri & Stuteri

Annons:
Prenses
12/24/11, 4:58 PM
#7

God jul från Finland till er alla.
Här i österbotten har allt snön regnat bort och nu får man önska varandra en riktit grön god jul. Fick börja med att sanda i hagen åt ponnyerna pga. klingis. annars har jag varit på jullunch hos min pojkvän, gått jultomte hos grannens och ska snart vidare till mina föräldrars. :)

Ha en lugn och fridfull helg. det är ju det julen handlar om. :)

/ Sabina, glorias alma och glorias divina

Upp till toppen
Annons: