Annons:
Etikettallmänt
Läst 808 ggr
MagganS-B
2011-12-22 17:57

Vad tycker ni om sajten?

Eftersom jag tycker att aktiviteten här på sajten har blivit så mycket sämre det sista halvåret, så skulle det vara jätteintressant att veta vad medlemmarna tycker……Visserligen kanske vi Medarbetare är lite slöa också, men svara ärligt. Jag för min del skulle vilja se lite mera akriviteter! Lovar själv att bättra mig! Skriv gärna motivation och vad ni vill att vi Medarbetare skall göra!

Rösta!

Annons:
silarp
2011-12-22 19:11
#1

tycker oxå det blivit lite sämre…
Har känslan många gånger att man hellre låter bli att säga något än att skriva vad man tycker, för att slippa diskussion. .. och då har man ju missat egentligen hela poängen med forumet. (dock är det ENKLAST ibland att bara LÄSA)

Annette
2011-12-23 07:29
#2

Folk håller väl till på Facebook numera Obestämd

MagganS-B
2011-12-23 07:32
#3

# 2 Man har väl tid med båda…..eller?

[Russ-park]
2011-12-23 07:57
#4

I Danmark finns inte så många russ ( människor ) i avel och uttstälnings miljöet så därför är denne sajt ett bra sätt att hålla sig orinterat om va som händar.

Inom travet är der pt. stor främgång i Danmark, men det är icke Danske russ, men de många fina importer av russ från Sverige i senaste par åren och flera kommar till. Eliten springer nu under 2.00 -> 1.50

Jag tyckar också att det mest får vora medlemmerne som är aktiva i en bra debat om ett tema i en tråd - där finns ju många erfarenheter ute ibland russ-folket.

Lycka till med sajten framåt … !

Mvh. / bj dk

VeronicaP
2011-12-23 21:27
#5

Jag skrev att de är bra som det är ibland tycker jag att de är högre aktiviteter och ibland mindre men de är väl som man själv är också ibland är man mer aktiv och ibland mindre ;)

Faradiba
2011-12-24 20:14
#6

Jag skrev vet ej för jag hittade inget som passade. Jag har haft problem med sidan, blivit utloggad rätt som det är och strulat därför har jag tröttnat lite.

Sen tycker jag att det ibland är svårt att skriva så folk förstå vad jag skriver och inte lägger en massa eget i sin tolkning och så ska man sitta och försvara/förklara hur man menar hela tiden…. Gotlandsruss sidan kanske inte varit så jobbig men andra har, vilket gör att jag inte har lust att vara så aktiv i mina komentarer eller inlägg.

Annons:
silarp
2011-12-25 09:32
#7

ovan= känner lite som du ibland! Men samtidigt tycker jag verkligen att den här typen av forum kan ha den allra största nyttan i att SPRIDA kunskap, erfarenhet och fakta till "nya" inom rasen. Det är faktiskt DÄR en av de större nyttorna för en ras som russen kan vara, -om vi ska förvänta oss att folk ska hitta ett intresse i rasen och tycka om inte bara själva HÄSTEN, utan även känner för att  välja FOLKET INOM DEN, såsom jag själv gjorde för några årsen….när jag tröttnade på frieserfolket tex…

Det är jävligt (ursäkta språket) trökigt med folk som verkligen besitter kunskap och erfarenhet, och som väldigt gärna meddelar detta, men sedan VÄGRAR att dela med sig, utan menar att folk minsann kan lära sigsjälva på sina egna "misstag" ..
VARFÖR undrar jag, när man kan hjälpas åt, och på såvis kan spara MASSOR av års klanterier och "tester", genom att dela med sig och förklara och hjälpa. INGET skulle föra fram rasen fortare eller bättre, -eller TREVLIGARE heller för den delen.

Annars kan man ju lika gärna skita i att vara här på forumet och babbla, utan hålla sig på sin gårdsplan och göra det man VET är bäst i sin ensamhet, och känna sig nöjd med detta.

MagganS-B
2011-12-27 12:00
#8

Jag anser att vi fått svar på frågan…..

Sajten skall ju vara ett diskussionsforum, men också kunna ge information om diverse saker i artiklar mm. Skall försöka fixa det på nåt sätt…..

Maggan S B

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: