Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 724 ggr
StuteriSolo
2011-12-20 07:09

Godmorgon 11-12-20

Godmorgon i landet!

Det har slutat snöa, under gårdagen kom det inte så mycket, vi fick ingen post heller då plogbilen hade vräkt upp massa snö mot brevlådorna där PEter skottade igår förmiddag innan han åkte till jobbet. Får hoppas att någon annan av grannarna skottar rent där idag då…

Trevligt med hästarna hemma i vinterhagen, nu hinner man ju gå och prata med dem på morgonen Skrattande

Butiken idag och jag hade någon plan på att göra litet julgodis ikväll, får se hur det går med det

Annons:
VeronicaP
2011-12-20 08:04
#1

God morgon

Här snöar det lite idag få se hur länge det får ligga kvar då.

Idag ska jag vara med sonen Adam hela dagen på idrotts gymnasiet Aspero , han sökt in till elit programmet i fotboll NIU och idag är det uttagning med en massa testet , i fys, fotboll + intervjuver de blir en riktigt lång dag och det är tufft för dem det är lite mer än 50 säkande och 8 kommer in , så jag hoppas de går riktigt bra för sonen så han kommer in :D de är ju inte kört ändå annars får han gå fotbollsprofilen samma linje men med lite mindre elitsatsning :D

Ha en bra tisdag och kör försiktigt

Tittut
2011-12-20 10:13
#2

God morgon!

Grått och nollgradigt här, men hästarna verkar nöjda ändå med lite snö. Tyvärr sägs det att den ska försvinna till helgen, men vi kan ju hoppas!

EN passbunt lämnad i brevlådan, ska ta tag i nästa så ska väl snart årets kompletta pass snart vara avklarade.

Ha en fin dag runt i Sverige!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Upp till toppen
Annons: