Annons:
Etikettallmänt
Läst 1710 ggr
Snurrii
2011-12-13 16:41

Påtal om barnhästar...

Underbart gulligt!

Annons:
[Russ-park]
2011-12-14 07:02
#1

Underbart - Natural Horsemanship på 1´ste klass - vilken häst och familj.

Maddus
2011-12-29 00:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Johanna som är mamma till Elvira är hemskt duktig med hästar de håller också på med trav och har/haft många duktiga travare :)

Här kommer en bild på mitt barnbarn Elias med vår ponnytravare Farmens Sprinter :) Elias älskar verkligen hästar och jag hoppas det håller i sig länge länge..

MagganS-B
2011-12-29 08:38
#3

Dom allra flesta hästar älskar små barn och är alltid väldigt snälla mot dom…..Har själv erfarenhet av det: Loella 2493 och vår Micke var båda fyra år när han red själv medan mamma mockade i stallet. Hon skrittade hela tiden, han kunde inte få henne att gå fortare, och hon vände själv när hon kom till stora vägen. Glad

När han var 1 1/2 år så smet han in till stora travarmärren Sunfine som var en riktig hispa. Jag höll på att svimma när han försökte lyfta hennes framben. Hon lyfte benet själv och satte inte ner det förrän jag fått ut honom ur boxen!

Nuförtiden gillar han inte hästar Flört!

silarp
2011-12-29 15:22
#4

ja,,, håller med ovan, men jag såg att översta filmen hamnat nånstans där den inte hör hemma i nått lite "varnande" syfte,,, sååå trist. Tycker filmen är jättebra.

Mannez
2012-01-05 19:47
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Gud så underbart

Här är Kevin på min kompis ponny O'den

Hälsningar Amanda och kaninerna

Pandy
2012-01-16 21:28
#6

Jag kan inbilla mig men jag tror nog våra älskade fyrbenta vänner är mer "rädda" att skada ett barn än oss äldre;) Vad jag förstår de som är hästar oftast snällare med barn, alltså det är bara vad jag tror men det är nog en del här som kan motbevisa mig haha;)

Annons:
Upp till toppen
Annons: