Annons:
Etikettallmänt
Läst 2510 ggr
parat
12/7/11, 10:38 PM

DEMENTI/PARAT 451

Undertecknade, ägare och företrädare, för Parat 451, vill här presentera i all tydlighet, en kraftfull dementi, av helt falska uppgifter i en dansk hemsida "Damsbro Gotlam & Russ-park".                                                  1.  Parat 451 är inte såld till Danmark. Vi har aldrig träffat, eller diskuterat en försäljning, med någon dansk intressent.                            2.  Parat 451 finns sedan november 2011 hos Niclas Krook, Ängdala Stuteri, Gärsnås. Kontrakt är skrivet och undertecknat, vilket innebär att Parat 451 kommer att vara uppstallad där avelssäsongen 2012.

Vi hoppas på en lyckosam avelssäsong för Parat 451 och Ängdala stuteri.  Marlén Lundgren och Monica Grosshed

Annons:
carsbo
12/7/11, 10:42 PM
#1

jättekonstigt hur det kunde bli så Obestämd

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

Carpedium
12/7/11, 11:46 PM
#2

Skönt att det var falska uppgifter ! Fina Parat ska stanna i Sverige och verka i aveln många år till hoppas jag ! Glad

[Russ-park]
12/8/11, 7:57 AM
#3

#0

Vi skrivar en del om Russ och det är rätt att vi skrev ´ Et stort Välkommen´ til Parat i Danmark och beskrev hans många fina meritter inom avel och trav och hans många fina återkommere i Danmark …

Vi tog bort teksten efter vi fick veta att det sannolikt var en fel …

Orsaken til teksten är denne mail ( vi får många varje dag ) och vi kollar normalt inte ( undrade på prisen ), men skrivar gärne om de många Russ där i dessa tider kommer tlll Danmark och som höjner nivåen …

Vi lånade en bild av Teja-Bea som säkert också har undret sig ?

En flicka har skrivit till os efteråt att det var hon som gjorde felet ( vilket fel vett jag inte ) …

Hälsning bj / dk

www.russ-park.dk

Teksten vi fick pr. mail:

Hej Bjarne. Ville lige sende en hilsen. Vi købte parat for 5000 kr. Rek 1.44.1 og vundet lilla elitlopp 2000. Han skal køres af xxx xxxxxxxx min datter næste år. Har ikke lige noget billede lige nu men kan du ikke finde et på ponnytrav ifokos der er mange billeder af ham. Glæder mig til og de hvis du skriver en velkomst hilsen til ham på din fine hjemmeside som jeg kan se du har gjordt ved mange andre. Knus XXXX

carsbo
12/8/11, 8:44 AM
#4

ännu konstigare Obestämd

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

Egedal
12/8/11, 9:53 AM
#5

Det er godt nok en underlig sag.

Men Bjarne (Russ-Park) - du har har jo bare skrevet en velkomst i bedste menig. Glad

Men hvordan XXXX er kommet på de har købt Parat 451, når hverken ejer eller låner vil kendes ved at have haft kontakt med den så kaldte danske køber, det er underligt. Det er måske et afkom til Parat 451, de har købt og så er der opstået en sprogforveksling, så de tror det er Parat 451 de har købt. Ikke alle har lige let ved svensk/dansk Oskyldig

[Russ-park]
12/8/11, 10:25 AM
#6

#5

Jeg har sendt en mail ´privat´ til #0, men synes ikke det tjener noget formål at nævne navne i en bred offentlighed  derfor skrev jeg xxxx …

Jeg ved faktisk ikke hvordan ´sagen´ er opstået - jeg skrev bare en velkomst på opfordring fra familien efter den medsendte tekst - Parat er jo ikke hvem-som-helst, så det var jo en fantastisk begivenhed om denne vidunderlige Elitehingst kom til Danmark.

Jeg håber Julefreden vil sænke sig over denne mærkelige historie !

Kh Bjarne

Annons:
Egedal
12/8/11, 10:42 AM
#7

#6 Jeg synes heller ikke tjener noget formål at skrive navne, derfor skrev jeg også bar XX. Men det er da en lidt underlig "sag". Jeg synes det er dejligt at du skriver så meget på din hjemmeside om, hvad der rør sig, men du kan jo ikke dobbelt tjekke alle information du får. Man må jo regne med at når folk skriver de har købt en hest så er det rigtigt, især når det er et voksent mennesker der er afsender. Men jeg kan også godt forstå at ejer og låne reagere som de gør. Jeg ville gøre det samme.

[Russ-park]
12/8/11, 10:54 AM
#8

#7

Helt enig ! / bj

VeronicaP
12/8/11, 3:52 PM
#9

#8 Är ju inte ditt fel , självklart så tror man ju på det man får skickat till sig att lägga ut de går ju som sagt inte att dubbelkolla allt :D

Ha en trevlig jul

Carpedium
12/8/11, 6:31 PM
#10

Instämmer helt med  #9 . Glad

Upp till toppen
Annons: