Annons:
Etikettallmänt
Läst 918 ggr
kakan89
2011-11-19 08:59

Gomorron 2011-11-19

En helt fantatisk morgon. Vaknar av att fåglarna kvittrar och solen skiner, kollar sen tempraturen och den visar på 10 grader varmt. Helt sjukt men väldigt underbart!

Har hunnit med frukost och ett ihopsläpp av hästar. Kom en ny häst till stallet igår och mitt russ fick stå inne och vara sällskapsdam. När de sedan kom ut i hagen så var de bästa kompisar. Det känns väldigt skönt.

Annons:
Miica
2011-11-19 10:07
#1

God morgon! Här blev de sovmorgon. Men så fort hundarna har ätit klart så ska vi åka ut till hästarna och mysa ett par timmar nu på förmiddagen!

I eftermiddag så blir det höstmöte på travklubben, mycket kul ska de bli :D
Kvällen återstår och se, men lite av varje verkar de ju trots allt bli =)

Ha en kanon dag!


Tittut
2011-11-19 10:15
#2

Morrn!
Har varit i stallet och titta till nyförvärvet Lissa, som står inne och äter hö idag med sin sällskapsdam. De får komma ut i morgon när de blivit lite mer bekanta med varandra.

Strålande sol och vackert väder och jag ska ägna dagen åt att göra pass, typiskt! Nåja, får väl skylla mig själv som planerar som jag gör.

Hoppas ni andra får en bra dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
2011-11-19 10:39
#3

God förmiddag i landet!

Här är det halvklart, och några minus. Snö utlovat under morgondagen, kan det vara dags för vinterdäck på bilarna nu kanskke?

Få se när jag stänger idag, borde hinna klar vinterhagen idag då! Det blir ju mörkt så tidigt, så stänger man tre är det nästan kolmärkt när man kommar hem

MagganS-B
2011-11-19 11:04
#4

God Middag!

Första morgonen på åratal som jag sovit till 1/2 10!!!! Men så blir det när mannen inte är hemma och hundarna inte kissnödiga! Hästarna trodde nog jag hade rymt, dom gnäggade bara jag öppnade ytterdörren…..

Hade jättetrevligt besök av 8 små söta Hell-hounds med tillhörande mattar och hussar i gårkväll, Lusen var stolt morfar, lite tjockare och lite gråare!

Ingen loppis i dag, inte nästa helg heller, det är så fullt av julmarknader övarallt, ingen idé att ha öppet, så i dag kan göra vad jag vill!

Ha en bra dag ni också!

VeronicaP
2011-11-19 11:27
#5

God middag ;)

Även här har vi tagit en llång sovmorgon de var riktigt skönt,

Vädret är ju inte lika roligt små regn och grått .

Vi ska in på banan idag med Hälge och köra Ijor ska få följa med så han ska få gå med någon annan det har han ju aldrig gjort så får vi se hur han uppför sig.

sen blir det att snabbt åka hem lasta ur byta kläder och bege sig in till stan igen och kolla på mellansonen när han spelar innebandy match .

Ha en bra lördag

Upp till toppen
Annons: