Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 868 ggr
Miica
2011-11-11 08:22

God morgon 11-11-11

God morgon på er denna höstmorgon!
Idag blir det inte mycket nytta gjort då en annan har jobbat natt och ska ta o krypa ner i sängen med två av hundarna!
Efter de så blir de att kolla till djuren innan de blir en lugn och stillsam kväll med fina vänner!

Hoppas alla får en toppen dag och att ni har uppehåll precis som vi!


Annons:
StuteriSolo
2011-11-11 08:38
#1

God morgon i landet!

Strålande sol och några minusgrader, naturen är frostigt vit och det ser inte ut att komma något uppifrånidag heller, det tackar vi för!

Peter ska iväg med Sara till tandläkaren, och jag ska öppna litet senare för lille duff ska lånas ut till några som ska starta en liten barnveksamhet.

Annars butiken, Sara ska vara kvar i stan hos Viktor, SImon jobbar dag(det är första fredagen sedan han började somhan inte jobbar natt) och efter jobbet lär det bli middag och sängen

MagganS-B
2011-11-11 08:45
#2

God Förmiddag!

Rimfrost och sol! Så vackert! Häftigt datum i dag! Dessutom fyller Kjell år…..

Blir lövräfsning, i alla fall några timmar!

Ha en fin fredag!

VeronicaP
2011-11-11 11:51
#3

God förmiddag

Även här är det strålande sol och fint väder , härligt.

Har varit i staden en runda ocn nu ska jag ut och köra lite mat till hästarna , hemskt vad de äter tycker jag sitter i traktorn alltid ;)

Sen får jag fixa till 2 st shettis åringar så ska åka på unghingstrådgivning i morgon , men tanken är ju att de ska gå ute ändå på natten hm få se hur ren skäcken är ;)

Ikväll är det full rulle , innebandy med sonen , sen så ska vi åka på lite fest också mycket som ska hinnas med :D

Upp till toppen
Annons: