Annons:
Etikettköpes
Läst 1691 ggr
Prenses
2011-11-10 16:41

Söker Trojka viking avkomma

Om ngn har en trojka viking avkomma till salu så ta gärna kontakt med mig. Här på meddelanden eller på sabina.granbacka@hotmail.com
/ Sabina

Annons:
PernillaJ
2011-11-10 21:42
#1

På Hästnet finns en annons för en halvsyster till Trojka Viking (och en av de sista avkommorna till Fridhems Jonatan), Jewel 5118. Länk.

Tusen
2011-11-10 22:08
#2

Har du pratat med Trojkas ägare? Jag vet att de har en valack efter Trojka men vet inte om han är till salu eller ens kvar i deras ägor. Troll-Ture heter han. Jättefin.
Vår egen avkomma, efter Trojka, kommer vi nog aldrig att sälja men däremot väntar hon föl till sommaren. Den kommer nog att vara till salu.

Länk med bilder på Trollture.

Prenses
2011-11-11 05:41
#3

#1 Hon är ju jättefin, men hon står så långt nere i Sverige. Måste kolla upp mera om henne.
#2 Jo jag har pratat med dem, men tyvärr så finns det inte så många trojka avkommor till salu. De flesta håller hårt i dem. Vilket jag också skulle göra och har gjort. :)

Tusen
2011-11-11 08:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

#3 Ja De är väldigt sällsynta, Trojkas avkommor, vilket är oerhört trist eftersom  i princip alla hans avkommor blivit både bra och trevliga. Folk gjorde en jättemiss då de inte använde honom mer.

Bild på Trojka då han var hos oss 2009, 20 år gammal. Där fick han 40 p på Mälarruss Drop-In-utställning. Inte illa,va?! Glad

Lena Lindblad
2011-11-11 09:00
#5

Hej jag har också en Trojka avkomma som heter Toy mycket trevlig liten häst 4 år som jag fött upp själv. Trojka var hos oss ett tag i höstas. Han är en riktig gammal gentleman. Jag har kvar Toys mamma och hade tills i höstas ett sto 3år gammalt e. Trojka. Hon fick 40 p när jag visade henne i somras och 3 veckor efter slog blixten ihjäl henne i hagen. Bland det värsta som hänt mig faktiskt. Hon hette Falliette och var en mycket trevlig liten dam .

Prenses
2011-11-11 16:00
#6

#4 Absolut. Jag hann inte ta föl på min, men skulle absolut gjort det bara jag hunnit. Snällare häst får man söka efter.

#5 Oj va synd med ditt sto, vilken otur altså! Tur att du har toy kvar iaf. :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: